ترموستات فن کویل کلایماست مدل CLX 8300

31,800,000 ریال

CLX 8300

  • دارای نمایشگر بزرگ رنگی
  • ترموستات اتاقی (محیطی)
  • مخصوص فن کویل
  • دقت بالا
  • نصب راحت
  • کنترل فن
  • سرمایش و گرمایش

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

ترموستات کلایماست مدل CLX 8300

ترموستات کلایماست مدل CLX 8300 ترموستاتی با طراحی پیشرو و مدرن است و تمام نیازهای شما در یک طراحی معماری مدرن را پوشش می‌دهد. همه این‌ها فقط در ۱۲ میلی‌متر ضخامت برای اتصال به دیوار. تمام امکانات و قابلیت‌های یک ترموستات اتاقی در کوچکترین و باریک‌ترین ترموستاتی که تا کنون طراحی شده است، گنجانده شده. ابعاد 92 در 80 میلی‌متری ترموستات این امکان را به شما می‌دهد تا در طراحی معماری آن را با اکثریت قریب به اتفاق کلیدها و پریزها بصورت هماهنگ و یکپارچه روی دیوار کار کنید.

ترموستات‌های جدید کلایماست مدل 8300 CLX مجهز به LCD های لمسی رنگی هستند. LCD های رنگی، رابط کاربری فوق‌العاده‌ای ایجاد می کنند. به این ترتیب کاربر بدون گم شدن در میان منوها به راحتی به خواست خود می‌رسد.

تکنولوژی SmartiTouch

تمام تنظیمات اساسی ترموستات را با یک بار لمس انجام دهید. برای گرمایش یا سرمایش ترموستات شرایط را بصورت اتوماتیک در بهترین شرایط ممکن قرار می‌دهد. این امر باعث می‌شود ترموستات حتی برای کسانی که کار با تکنولوژی روز را سخت می‌دانند به سادگی قابل استفاده باشد.

نمایش همزمان دمای اتاق و دمای دلخواه

برخلاف بسیاری از ترموستات‌ها که فقط قابلیت نمایش دمای دلخواه یا دمای فعلی اتاق را دارا هستند، ترموستات کلایماست CLX 8300 دمای فعلی اتاق و دمای دلخواه تنظیم شده را به طور همزمان نمایش می‌دهد.

قابلیت تنظیم دما در بازه‌های 0.5 درجه‌ای

قابلیت تنظیم دما با دقت 0.5 درجه سانتی‌گراد، حتی سخت‌گیرانه‌ترین افراد نیز یاری می‌دهد تا احساس آسایش دمایی داشته باشند.

دقت اندازه‌گیری دما 0.1 درجه سانتی‌گراد!

ترموستات کلایماست  CLX 8300 دما را با دقت 0.1 درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری می‌کند، نمایش می‌دهد و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.

قابلیت کالیبره

برای کارایی درست و دقیق می‌توانید ترموستات را در هر محل نصبی دوباره کالیبره کنید تا از دقت اندازه‌گیری اطمینان حاصل کنید.

قابلیت تغییر سرعت اتوماتیک فن

سرعت فن به محض رسیدن به دمای دلخواه دوباره کاهش پیدا می‌کند. این امر جریان هوایی نرم و آرام را در هر شرایطی در اتاق فراهم می‌آورد. همچنین از حداکثر توان فن دستگاه نیز در زمان لازم استفاده می‌شود.

ترموستات فن کویل
CLX 8300
کلایماست
چین
12 ماه گارانتی تعمیر
220V / 50 - 60 Hz / 1 Ph
82*90*12
سفید
چند کاره
دیجیتال
0 تا 70 درجه سانتی گراد
0.1 درجه سانتی گراد

محصولات مشابه