قوانین عمومی

  • کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی لئو تهویه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی لئو تهویه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • © کلیه محتویات سایت لئو تهویه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت لئو تهویه تعلق دارد.

تعریف مشتری یا کاربر

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لئو تهویه اقدام کند. همچنین از آنجا که لئو تهویه یک وبسایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاها و فروش

  • محصولات ارایه شده در وبسایت یا توسط لئو تهویه از تولیدکنندگان معتبر و یا واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا توسط برخی فروشندگان معتبر که با لئو تهویه همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌ واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند، تأمین می شود. منظور از کالای فروشندگان، شخصی حقیقی یا حقوقی است که کالای خود را در وبسایت لئو تهویه عرضه کرده و به فروش می رساند.

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است. فروشگاه اینترنتی لئو تهویه رابط میان مشتری و تولید کنندگان و عرضه کنندگان متعدد کالا می باشد. درکنار هر کالا نام تامین کننده اصلی کالا ذکر شده است و خریدار، کالای تامین کننده مربوطه را براساس اطلاعات و خدمات مکمل ارائه شده از سوی این تامین کننده خریداری می نماید. گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس اعلام هر تامین کننده درکنار کالای او ذکر شده و به وسیله تامین کننده مربوطه انجام می شود. فروشگاه اینترنتی لئو تهویه هماهنگی میان تامین کننده و مشتری را در موارد لازم انجام می دهد.

  • قیمت‌‏گذاری در لئو تهویه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه اینترنتی لئو تهویه قیمت‏‌های خرده فروشی است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله تامین کننده رعایت می گردد.

  • درخصوص کالاهایی که نیاز به نصب دارد نصب به وسیله تامین کننده انجام شده و مبلغ آن براساس تعرفه ای که تامین کننده برای آن مصوب نموده است به صورت مستقیم از خریدار دریافت می گردد. این مبلغ در فاکتور خریدار قید نمی شود و جزء پرداخت او به سایت لئو تهویه نیست ولی پرداخت آن برای نصب کالا برای مشتری الزامی است .

  • در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه اینترنتی لئو تهویه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام کرده و فروش را متوقف کند.

  • نحوه برگشت کالای فروشندگان طبق قوانین فروشگاه اینترنتی لئو تهویه است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

  • خدمات پس ‌از‌ فروش لئو تهویه تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که خریدار شرایط بازگشت کالا را کاملا رعایت کرده باشد.

ارتباطات الکترونیکی

  • هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات لئو تهویه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می کنید، خرید می‏‌کنید و یا به لئو تهویه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که لئو تهویه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و یا سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

  • آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

رعایت حریم شخصی

  • فروشگاه اینترنتی لئو تهویه داری گواهی SSL می باشد. (پروتکل (SSL) Socket Secure Layer ، یک استاندارد وب برای کدکردن اطلاعات بین کاربر و وب سایت است. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می شوند بصورت کد شده ارسال می شوند و بدین ترتیب اطلاعات مبادله شده از دزدیده شدن یا استراق سمع محافظت می شوند. SSL برای شرکتها و مشتریان این امکان را فراهم می کند که بتوانند با اطمینان اطلاعات خصوصی شان را مانند شماره کارت اعتباری، به یک وب سایت بطور محرمانه ارسال کنند.)

  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات لئو تهویه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط لئوتهویه جزئی از اموال لئو تهویه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار لئو تهویه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای لئو تهویه محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏سایت لئو تهویه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای لئو تهویه محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات لئو تهویه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

  • تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.leotahvieh.ir است. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏ها و شماره تماس های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش، ارسال و پرداخت سفارشات

  • لئو تهویه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. پردازش سفارشات از ساعت ۶ بعداز ظهر و سفارشاتی که درایام تعطیل دریافت شده در اولین روز کاری بعد خواهد بود.

  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت لئو تهویه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. لئو تهویه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در لئو تهویه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای لئو تهویه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در درج اطلاعات در فرم سفارش کالا باشد به عهده خریدار می باشد.

  • حمل کالا تنها تا درب محل سفارش به عهده لئو تهویه می باشد و ارسال به طبقات را شامل نمی شود.

  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

  • لئو تهویه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای لئو تهویه محفوظ است.

  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت لئو تهویه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای لئو تهویه محفوظ است. لئو تهویه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت لئو تهویه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، لئو تهویه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

  • امکان پرداخت در محل فقط برای سفارش‌هایی که به آدرسی در شهر تهران ارسال می شوند وجود دارد. سفارشاتی که از سایر شهر انجام می شود لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی یا پرداخت بانکی تسویه شود.

  • درهنگام تحویل کالا بایستی کالا بررسی شده و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست توسط فرد تحویل گیرنده امضاء گردد. لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده به وسیله وی در هنگام تحویل کالا ضروری است.

  • کالا در محدوده زمانی تعیین شده به مقصد خریدار حمل خواهد شد . درصورتی که علیرغم هماهنگی انجام شده خریدار در محل حضور نداشته باشد و یا به دلیلی امکان تحویل کالا میسر نگردد حمل دفعات بعد مستلزم پرداخت هزینه حمل مجدد از سوی سفارش دهنده کالا خواهد بود.

  • درخصوص کالاهایی که بخشی از پرداخت آن موکول به تحویل کالا شده است، پرداخت نقدی یا از طریق کارتخوان درهنگام تحویل الزامی است و ارائه اسناد تعهد آور نظیر چک و غیره پرداخت محسوب نمی گردد.

قوانین انصراف از خرید و بازگشت کالا

  • مشتری پس از تایید سفارش خود و پرداخت مبلغ آن، تا هفت روز کاری حق انصراف از قبول کالای غیر سفارشی را دارد. اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به مقصد او حمل شده باشد درصورتی حق انصراف جاری خواهد بود که بسته بندی کالا باز نشده باشد، همچنین هزینه حمل کالا از پرداخت اولیه مشتری کسر خواهد شد. در صورت انصراف از خرید کالای سفارشی، براساس نوع کالا و پیشرفت کار در پروسه تولید یا آماده سازی، انصراف از خرید کالا و بازگشت مبلغ سفارش منوط به کسر ۲۰ الی ۶۰ درصد از مبلغ کل کالا خواهد بود.

  • درصورتی که مشتری پس از تحویل کالا و به دلیل نقص و مشکل فنی کالا، قصد مرجوع نمودن آن را داشته باشد، حداکثر تا ۲ روز کاری و با اعلام جزئیات مشکل بایستی مورد را به بخش خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی لئو تهویه اعلام نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا، براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالات فنی را که دراثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود و با توجه به این که رنگ کالا در مانیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود درخصوص رنگ کالا نیز معیار مغایرت تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر یک رنگ نخواهد شد.

  • درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده لئو تهویه خواهد بود. در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، لئو تهویه با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت لئو تهویه، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.

  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده از سوی مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش لئو تهویه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط لئو تهویه دریافت نشود، امکان برگشت وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در لئو تهویه به اتمام برسد، و لئو تهویه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

  • سایت لئو تهویه ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل لئو تهویه نیستند و سایت لئو تهویه هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها ندارد. سایت لئو تهویه این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت لئو تهویه لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از لئو تهویه اداره می‌کنند، بنابراین سایت لئو تهویه نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد.

  • نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی لئو تهویه درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

  1. نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

  2. حداقل ۱۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.

  3. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری نمایید.

  4. تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی خودداری نمایید.

  5. کاربران ارسال کننده نظر، موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

  6. کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند.

  7. تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

  8. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل و یا سایر مطالب شخصی در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

  9. کاربران در نظر داشته باشند که لئو تهویه، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند.

قوه قهریه

  • تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، لئو تهویه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.