دیمر ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Dreama-Dim-E121

10,000,000 ریال

Dreama-Dim-E121

  • دیمر ترموستات دیجیتال
  • صفحه لمسی

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

دیمر ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل  Dreama-Dim-E121

سری ترموستات های پیشرفته "دریما" با قابلیت برنامه ریزی هفتگی و امکانات منحصر به فرد دیگر به تمام نیازهای کنترلی مدرن در خانه شما پاسخ می دهد. قابلیت برنامه ریزی این دستگاه با منوی ویژه موجب کاهش مصرف انرژی در سیستم شده و تنظیمات آسان آن موجب راحتی کاربر می گردد. دیمر ترموستات لمسی روکار مدل Dreama-Dim-E121 ویژگی های فوق العاده ای نظیر صفحه کلید لمسی، سیستم ساعت و روز واقعی، نمایشگر LCD بزرگ به همراه نور پس زمینه را دارا میباشد.ترموستات دیجیتال مرصوص کام مدل دریما قابلیت فرمان اتوماتیک سه دور فن و یک کمپرسور را داشته و قادر به کنترل انواع فن کوئل و داکت اسپلیت می باشد.

سایر ویژگیهای دیمر ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل  Dreama-Dim-E121

ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل  Dreama-Dim-E121  موجب کاهش هزینه های سرمایش-گرمایش سالیانه تا میزان30 % می گردد. (این میزان به نحوه استفاده و محدوده جغرافیایی مورد استفاده بستگی دارد.) نمایشگر دیجیتالی این دستگاه در ابعاد 3.5 اینچی با صفحه کلید لمسی و  نور پس زمینه  عالی با قابلیت خوانایی فوق العاده در شب است که موجب سهولت کار با آن میگردد. ترموستات خانگی دریما دارای دستگاه کنترل از راه دور مادون قرمز بنام MTS-IR می باشد. دستگاه MTS-IR ویژگی هاي مختلفی نظیر نمایشگر LCD، کلید قفل ویژه و کلیدهاي میانبر تنظیم ترموستات (ّFast Cool-Fast Hot) را ارائه میدهد.همچنین این دستگاه مجهز به قفل کودك، کارکرد ویژه در زمان خواب، حفظ تمامی تنظیمات دستگاه هنگام قطع برق و حفاظت جریان خروجی است.

دیمر ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Dreama-Dim-E121

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

دیمر ترموستات لمسی روکار مرصوص کام
Dreama-Dim-E121
مرصوص کام
ایران
1سال گارانتی
سفید
چند کاره
دیجیتال
15تا 35 درجه سانتیگراد
5 آمپر

محصولات مشابه