ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Minima Pluse

14,000,000 ریال

Minima Pluse

  • ترموستات دیجیتال
  • صفحه لمسی
  • قابل استفاده برای فن کویل و داکت اسپلیت

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Minima Pluse

ترموستات دیجیتال مینیما پلاس، یکی از محصولات سال 1396 مرصوص کام میباشد که، استفاده از این محصول برای طیف وسیعی از کاربرد های تهویه مطبوع را برای کابر به ارمغان آورده است. مینیما پلاس روکار نیازی به قوطی توکار نداشته و مناسب برای فن کوئل و داکت اسپیلت می باشد.

سایر ویژگی های ترموستات لمسی  Minima Pluse

رابط کاربری فوق العـاده ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Minima Pluse  با کلیدهای لمسی و طراحی مدرن آن و همچنین قابلیت تنظیم دستگاه به صورت دستی و خودکار، کار را بری کاربر راحت کرده است. سادگی در نصب و سیم کشی با استفاده از ترمینال دو تکه و نمایش دمای محیط به مزیت آن افزوده است. ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Minima Pluse قابلیت نصب برای فن کویل و داکت اسپلیت را دارد و دارای کنترل از راه دور مادون قرمز میباشد.

ترموستات لمسی روکار مرصوص کام مدل Minima Pluse

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

ترموستات لمسی روکار مرصوص کام
Minima Pluse
مرصوص کام
ایران
1سال گارانتی
سفید
35*86*102
230
چند کاره
دیجیتال
15 تا 35 C º
1 C º
110/220Vac-50/60 Hz
5 آمپر
20

محصولات مشابه