ترموستات فن کویل کلایماست مدل SDT3X

SDT3X

  • دیجیتال
  • ترموستات اتاقی (محیطی)
  • مخصوص فن کویل سقفی
  • قابلیت افزودن ریموت کنترل

ترموستات فن کویل کلایماست مدل SDT3X

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

ترموستات کلایماست برای فن کویل سقفی

مدل SDT3X

کلایماست (climaset) از مطرح ترین برندهای دنیا در زمینه تولید محصولات بهینه سازی انرژی و ابزار کنترل سیستم های تهویه مطبوع می باشد. از جمله محصولات این کمپانی می توان به ترموستات های فن کویل اشاره کرد. از آنجا که این ترموستات ها در داخل محیط نصب می شوند و بر اساس دمای محیط به دستگاه های تهویه مطبوع فرمان می دهند، آن ها را با نام "ترموستات اتاقی" یا "ترموستات محیطی" نیز می شناسند. ترموستات هایی که کلایماست برای دستگاه های فن کویل تولید می کند را می توان به طور کلی در دو گروه دیجیتال (الکترونیکی)  و آنالوگ (مکانیکی) قرار داد. ترموستات کلایماست مدل SDT3X با طراحی شیک و مدرن مناسب برای دفاتر کار، هتل ها و ساختمان های مسکونی می باشد. ترموستات دیجیتالی کلایماست مدل SDT3X با طراحی باریک قابلیت نصب روکار را دارد. نمایشگر LCD ترموستات SDT3X بزرگ، با زمینه آبی سبز و دارای زبان انگلیسی و آیکون می باشد. ترموستات دیجیتال کلایماست مدل SDT3X فاقد قابلیت برنامه ریزی، دمای اتاق انتخابی یا قابل تنظیم، تنظیم سرعت فن اتوماتیک یا دستی بوده و کلیه تنظیمات انجام شده بعد از خاموش شدن ذخیره می شود. ترموستات کلایماست سری SDT3X جهت کنترل دما و فرمان به انواع فن کوئل های سقفی استفاده می شود. ترموستات کلایماست سری SDT3X دارای خروجی فن سه دور می باشد. از ویژگی های دیگر ترموستات کلایماست مدل SDT3X می توان به تعویض فصل سرمایشی به گرمایشی بصورت دستی، قابلیت افزودن ریموت کنترل با فاصله کاربردی 15 متر و زاویه 30 درجه اشاره نمود.

ترموستات فن کویل کلایماست مدل SDT3X

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

ترموستات فن کویل سقفی
SDT3X-IR
کلایماست
چین
12 ماه گارانتی تعمیر
220V / 50 - 60 Hz / 1 Ph
130*110*42
سفید
فن کویل سقفی
دیجیتال
10 تا 32 درجه سانتی گراد
NTC
قابلیت افزودن ریموت کنترل IR

محصولات مشابه