ترموستات داکت اسپیلت کلایماست مدل CLX 7210B

29,100,000 ریال

CLX 7210B

  • دارای نمایشگر بزرگ
  • ترموستات اتاقی (محیطی)
  • مخصوص داکت اسپیلت
  • دقت بالا
  • نصب راحت
  • کنترل فن
  • سرمایش و گرمایش
  • کویل آب گرم بدون شیر برقی

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

ترموستات کلایماست مدل CLX 7210B

سری CLX ترموستاتی با طراحی پیشرو مدرن است و تمام نیازهای شما در یک طراحی معماری مدرن را پوشش می‌دهد. همه این‌ها فقط در ۱۲ میلی‌متر ضخامت برای اتصال به دیوار. تمام امکانات و قابلیت‌های یک ترموستات اتاقی در کوچکترین و باریک‌ترین ترموستاتی تا کنون طراحی شده است، گنجانده شده. ابعاد 92 در 80 میلی‌متری ترموستات این امکان را به شما می‌دهد تا در طراحی معماری آن را با اکثریت قریب به اتفاق کلیدها و پریزها بصورت هماهنگ و یکپارچه روی دیوار کار کنید. این مدل در حالت سرمایش قابلیت اتصال به کنتاکت کمپرسور را داراست. همچنین در حالت گرمایش برای کویل آب گرم بدون شیر برقی مناسب است.

سیم کشی - ترموستات داکت اسپیلت کلایماست مدل CLX 7210B

راحتی در استفاده

منوهای کاربردی و ساده شما را در مراحل تنظیم ترموستات یاری می‌دهد. تمام اطلاعات و گام‌های لازم در این سری از ترموستات‌ها به سادگی قابل مشاهده هستند.

نمایش همزمان دمای اتاق و دمای دلخواه

برخلاف بسیاری از ترموستات‌ها که فقط قابلیت نمایش دمای دلخواه یا دمای فعلی اتاق را دارا هستند، ترموستات کلایماست CLX 7210B دمای فعلی اتاق و دمای دلخواه تنظیم شده را به طور همزمان نمایش می‌دهد.

قابلیت رمز گذاری

ترموستات کلایماست مدل CLX 7210B دارای قبلیت رمز گذاری سه رقمی برای هر کلید و محدود سازی رنج دمایی قابل تغییر است.

قابلیت اتوماتیک تغییر سرعت فن

ترموستات کلایماست مدل CLX 7210B به طور اتوماتیک و با توجه به اختلاف دمای موجود بین دمای اتاق و دمای دلخواه، سرعت فن را تعیین می‌کند. بنابراین در هنگامی که دمای دلخواه بدست آمد، سرعت فن کاهش پیدا می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود سرعت هوا در شرایط نرمال همواره نرم و آهسته باشد. سرعت هوا در احساس آسایش نقش موثری دارد. همچنین با استفاده از این قابلیت در زمانی که دمای هوا با دمای مطلوب فاصله زیادی دارد از حداکثر سرعت فن به درستی استفاده می‌شود.

ترموستات داکت اسپیلت
CLX 7210B
کلایماست
چین
12 ماه گارانتی تعمیر
220V / 50 - 60 Hz / 1 Ph
82*90*12
سفید
داکت اسپلیت
دیجیتال
0 تا 70 درجه سانتی گراد
0.1 درجه سانتی گراد

محصولات مشابه