ترموستات داکت اسپلیت کلایماست مدل PDG GI20

PDG GI20

  • دیجیتال
  • ترموستات اتاقی (محیطی)
  • مخصوص داکت اسپلیت های ال جی
  • قابلیت افزودن ریموت کنترل

ترموستات کلایماست

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

ترموستات کلایماست برای داکت اسپلیت های ال جی

مدل PDG GI20

کلایماست (climaset) از مطرح ترین برندهای دنیا در زمینه تولید محصولات بهینه سازی انرژی و ابزار کنترل سیستم های تهویه مطبوع می باشد. از جمله محصولات این کمپانی می توان به ترموستات های داکت اسپلیت اشاره کرد. از آنجا که این ترموستات ها در داخل محیط نصب می شوند و بر اساس دمای محیط به دستگاه های تهویه مطبوع فرمان می دهند، آن ها را با نام "ترموستات اتاقی" یا "ترموستات محیطی" نیز می شناسند. ترموستات کلایماست مدل PDG GI20 با طراحی شیک و مدرن مناسب برای دفاتر کار، هتل ها و ساختمان های مسکونی می باشد. ترموستات دیجیتالی کلایماست مدل PDG GI20 با طراحی باریک قابلیت نصب روکار را دارد. نمایشگر LCD ترموستات PDG GI20 بزرگ، با زمینه سبز و دارای زبان انگلیسی و آیکون می باشد. ترموستات دیجیتال کلایماست مدل PDG GI20 از خاموش شدن ذخیره می شود. ترموستات کلایماست سری PDG GI20 جهت کنترل دما و فرمان به انواع داکت اسپلیت های سه دور استفاده می شود. ترموستات کلایماست سری PDG GI20 دارای خروجی فن سه دور می باشد. از ویژگی های دیگر ترموستات کلایماست مدل PDG GI20 می توان به منوی دو زبانه فارسی و انگلیسی که کار با آن را ساده تر می کند، تعویض فصل سرمایشی به گرمایشی بصورت دستی، قابلیت افزودن ریموت کنترل با فاصله کاربردی 15 متر و زاویه 30 درجه اشاره نمود.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

ترموستات اسپلیت کانالی ال جی
PDG GI20
کلایماست
چین
12 ماه گارانتی تعمیر
220V / 50 - 60 Hz / 1 Ph
۱۳۰mm × ۱۱۰mm × ۴۲mm
سفید
داکت اسپلیت
دیجیتال
10 تا 32 درجه سانتی گراد
NTC
قابلیت افزودن ریموت کنترل IR

محصولات مشابه