مشعل دوگانه سوز ایران نوین مدل GND/50

GND/50

  • مشعل دوگانه سوز
  • سه مرحله
  • دارای خط گاز
  • ظرفیت حراراتی 1100000 الی 5300000 kCal/hr
  • دو سال ضمانت

  گارانتی مشعل گازی ایران رادیاتور مدل E PGN 1 B

تولیدکننده

مشعل گاز سوز ایران نوین مدل GND/50

مشعل های گازسوز ایران نوین با توجه به نوع کاربری، دارای تنوع گسترده ای در ظرفیت حرارتی از 35,000 الی 7,100,000 کیلو کالری در ساعت هستند. مشعل های ایران نوین در ظرفیت های بالاتر از 400،000 کیلو کالری دارای نازل دو مرحله ای بوده و در ظرفیت های بالاتر از 3,000,000 بصورت سه مرحله ای عمل می کنند. کلیه مشعل های گازسوز و دوگانه سوز دارای خط گاز کامل -بدون فیلتر و رگالتور - بوده و دارای ۲۴ ماه ضمانت هستند. مشعل دوگانه سوز ایران نوین مدل GND/50 دارای دامنه حرارتی 1100000 الی 5300000 کیلو کالری است. این مشعل دارای الکترو موتور 15000W می باشد و عملکرد آن سه مرحله ایست.

نحوه عملکرد مشعل های دوگانه سوز ایران نوین

مشعل های دوگانه سوز ایران نوین قابلیت کار با هر دو سوخت گاز و گازوئیل را دارا می باشند. عملکرد مشعل در سیکل گازی بدین صورت است که گاز لازم برای شعله افروزی در این مشعل‌ها پس از عبور از فیلتر گاز، توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها نیز توسط یک دمنده که بر روی محور موتور تعبیه شده تأمین می‌گردد. دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، براساس ظرفیت مشعل بصورت دستی یا اتومات کنترل می شود. جریان گاز پس از عبور از فیلتر با هوای احتراق مخلوط شده و آماده شعله افروزی می شود. اگر فشار هوا یا گاز از حد مجاز کمتر و یا بیشتر شود، سنسورهای فشار به کار رفته در سیستم کنترلی مشعل به وسیله پرشر سوئیچ های هوا و گاز از طریق فرمان رله، مشعل را خاموش می نمایند.
اما در سیکل گازوئیلی، مشعل‌های دوگانه سوز ایران نوین، قطعات زیر را مضاف بر قطعات یک مشعل گازی دارد که به آن اجازه می دهد تا قابلیت کارکردن با سوخت گازوئیل را نیز دارا باشد.
پمپ گازوئیل: معمولا پمپ گازوئیل را در مشعل های فشار قوی به صورت دوار و یا چرخ دنده ای به صورت یک یا دو طبقه می سازند.
شیر برقی (شیر مغناطیسی): معمولا در مسیر عبور سوخت از پمپ به طرف نازل یک شیر برقی قرار می دهند تا در زمان خاموش بودن مشعل از نشت گازوئیل به داخل محفظه احتراق جلوگیری کند.
کوپلینگ: قطعه ای است که حرکت الکتروموتور را به پمپ منتقل می کند و معمولا از جنس پلاستیک است. در این قطعه یک لقی جزئی بین محور الکتروموتور و پمپ ایجاد می شود تا در لحظه راه اندازی اینرسی پمپ روی الکتروموتور نباشد و الکتروموتور راحت تر بتواند به حرکت در آید. در صورت گریپاژ کردن پمپ معمولا کوپلینگ می‌شکند و موتور هرز می شود. در نتیجه الکتروموتور از خطر سوختن محفوظ می ماند.
نازل: قطعه ای است که گازوئیل را به صورت پودر به مقدار معین با چرخش با زاویه معین به شکل مشخص و به صورت تصفیه شده به داخل دیگ می پاشد. نازل ها تحت یکی از چهار زاویه ی 30 ، 45 ، 60 و 80 درجه سوخت را به داخل محفظه احتراق می پاشند که زاویه ی کم برای اطاقک احتراق عمیق و زاویه ی زیاد برای اطاقک احتراق کم عمق مناسب است.
چشم الکتریکی: نوعی مقاومتی الکتریکی است که بر اثر تابش نور به آن مقدار مقاومتش کم می شود و بالعکس. از این خاصیت برای کنترل شعله در مشعل های گازوئیلی و بعضی مشعل های گازی استفاده می شود.

برخی از  ویژگی‌های منحصر بفرد مشعل‌های تولیدی ایران نوین:

  • طرح یکپارچه محفظه فن و کانال هوا با بدنه ریختگی آلومینیومی با ضریب پایین انتقال حرارت.
  • حذف کامل احتمال نشتی با ساخت یکپارچه بلوک، استفاده از لوله‌ها و اتصالات فولادی و شیلنگ‌های فشار بالا به همراه کوپلینگ های Spring loaded
  • سرویس و نصب آسان خط گاز
  • قابلیت تنظیم نهایی راستای شعله درون کوره
  • استفاده از ترانس‌های جرقه با قابلیت برقراری قوس پایدار در سیکل‌های متوالی
  • بالانس کامل هوا و کاهش لرزش‌های احتمالی و صدای ناشی از آن
  • انتخاب فولاد ضدزنگ و مقاوم در برابر حرارت برای اجزایی که با شعله در تماسند به منظور کاهش تغییر شکل و خوردگی
  • استفاده از پمپ دنده‌ای جابجایی مثبت به منظور ثبات سوخت در دماهای مختلف
  • تجهیزات ساخت اروپا

مشعل دوگانه سوز
GND/50
ایران نوین
ایران
24 ماه گارانتی
چندگانه سوز
بیش از 5،000،000 کیلو کالری
سه مرحله
15000W

محصولات مشابه