سختی گیر EMSmart فرا الکتریک

31,850,000 ریال

35,000,000 ریال

EMSmart

  • رسوب زدا بر پایه امواج مغناطیسی و الکتریکی
  • قابل استفاده در موتورخانه و مصارف صنعتی کوچک
  • دو سال گارانتی

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رسوب زدای EMSmart فرا الکتریک مخصوص مصارف صنعتی کوچک

رسوب زدای  EMSmart نام دسته ایی دیگر از سختی گیرهای اولترا سونیک  می باشد  . این مدل رسوب زدا مورد استفاده در مصارف صنعتی خانگی همچون موتورخانه ها و سایر تاسیسات خانگی می باشد که  بسیار کاربردی و اقتصادی است.

مزایای استفاده از رسوب زداها:

رسوب با بستن مسیرهای عبور آب باعث افت فشار آب خروجی شده و همچنین سبب اتلاف انرژی گردیده در نتیچ راندامان سطوح انتقال حرارت را کاهش می دهد . اسید شویی راهکار سریع حذف رسوب بسیار پر هزینه و دردسر ساز بوده و عمر تجهیزات و تاسیسات را کاهش می دهد.

روسوبات در اثر نبود سختی گیر EMSmart فرا الکتریک

EMSmart محصول صنعتی برای کاربردهای کوچک

EMSmart  کوچکترین عضو خانواده EMS و اقتصادی ترین آن می باشد که به طور ویژه برای لوهای 1 طراحی شده و با بهره گیری از فربتهای مشابه SONIC به مراتب ساده تر از دیگر مدلهای EMS  نصب می شود  اگر چه EMSmart  از بسیاری جهات مشابه دیگر اعضا خانواده است اما به منبع تغذیه بزرگی احتیاج ندارد و بخش تغذیه آن با یک آداپتور تعویض شده که ضمن اقتصادی بودن در برابر نوسانات برق شهر مقاوم می باشد.

موارد استفاده:

این رسوبگیر اقتصادی را (EMSmart ) می تاوان برای مصارف خانگی یا موتورخانه های کوچک (خصوصا در ورودی مبدلهای حرارتی صفحه ای ) استفاده کرد

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

سختی گیر EMSmart
EMSmart
فراالکتریک
ایران
2 سال گارانتی - 10 سال خدمات پس از فروش
مغناطیسی
نصب به دور لوله

سلام برای جلوگیری از رسوب پمپ ورودی آپارتمان 28 واحدی خوبه؟!

محصولات مشابه