سختی گیر اولتراسونیک فرا الکتریک (سری S)

159,250,000 ریال

175,000,000 ریال

  • رسوب زدا بر پایه امواج مغناطیسی و الکتریکی
  • مخصوص دیگ های بخار فایر تیوب
  • در سایزهای 1/2-1 الی 3 اینچ
  • دو سال گارانتی

موجود

تولیدکننده
  • ½ 1 اینچ
  • 2 اینچ
  • 3 اینچ

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رسوب زدای اولترا سونیک (امواج با دامنه گسترده) فرا الکتریک سری EMS s

رسوب زدای اولترا سونیک نام دسته ایی دیگر از سختی گیرهای مورد استفاده در صنعت می باشد که کاربردی و اقتصادی می باشد. سختی گیرهای اولترا سونیک سری EMS s انحصارا برای دیگ های بخار فایر تیوب طراحی شده اند. به دلیل طراحی خاص دیگ های بخار فایر تیوب، وجود مسیر بسته فلزی در آنها اجتناب ناپذیر است. در طراحی و ساخت سختی گیر اولترا سونیک فرا الکتریک سری EMS-s تلاش شده است تا با تقویت توان خروجی، بر این مشکل غلبه شود.

بنر رسوب زدای اولترا سونیک (امواج با دامنه گسترده) فرا الکتریک سری EMS s

ویژگیهای خاص  EMS


- سختی گیرهای اولترا سونیک EMS بر اساس تکنولوژی روز اروپا طراحی و طبق شرایط آب و هوایی ایران بومی سازی شده است.  EMS به شیوه ای کاملا موثر از تشکیل رسوب در داخل مدار لوله کشی و کلیه تجهیزاتی که در مسیر آب قرار دارند جلوگیری می کند و رسوبات قبلی را نیز از بین می برد. 

- EMS هیچ ماده ای را به آب اضافه نکرده و هیچگونه تغییر شیمیایی را در ترکیب آب به وجود نمی آورد.

- EMS از آسیب جدی اسید شویی جلوگیری کرده و با عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی باعث از بین بردن رسوبات می گردد.

- با نصب EMS در تاسیسات صنعتی، سختی گیر رزینی (تبادل یونی) حذف شده و به میزان قابل توجهی در مصرف آب و هزینه های مواد مصرفی، سرویس و نگهداری صرفه جویی می گردد.

- EMS بایو فیلم میکروبی داخل شبکه آبرسانی را نابود کرده و باکتری، قارچ، خزه و جلبک موجود در آب را نیز از بین می برد. از این رو جایگزین خوبی برای انواع جلبک کش های شیمیایی می باشد.

- EMS بیش از پنجاه درصد خوردگی را کاهش داده و به میزان قابل توجهی سبب افزایش طول عمر لوله ها و تجهیزات می گردد و به سادگی و بدون هیچگونه تغییر، برش و یا ایجاد سوراخ در سیستم لوله کشی و بدون نیاز به باز شدن اتصالات در مدت زمان کوتاهی نصب می گردد و فضای کمی را اشغال می کند.

- EMS دارای دامنه اثرگذاری وسیعی می باشد و تا چند صد متر را تحت پوشش و حفاظت قرار می دهد. همچنین طراحی منحصر به فرد EMS ، آنرا از هر گونه سرویس و نگهداری بی نیاز کرده و در صورت رعایت برخی نکات فنی هنگام نصب طول عمری بیش از ۳۰ سال خواهد داشت.

-  توان مصرفیEMS بسیار ناچیز بوده و در مدل های مختلف صنعتی حدود ۲۰ تا ۶۰ وات و در مدل های خانگی به حدود ۱ تا ۲ وات می رسد.

 - EMS در مقایسه با دیگر روش های رسوب زدایی بسیار کارآمدتر و کم هزینه تر می باشد . 

- EMS به میزان قابل توجهی سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان تجهيزات می گردد. تکنولوژی LS جزو تکنولوژی های دوستدار طبیعت بوده و در اروپا لقب مافوق سبز یا ULTRA GREEN را به خود اختصاص داده است.


- EMS با مصرف انرژی در حد تکنولوژی های مشابه دامنه عملکردی صدها برابر و سیع تر دارد.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

سختی گیر الکترومغناطیسی
EMC i
فراالکتریک
ایران
2 سال گارانتی - 10 سال خدمات پس از فروش
1 و 1/2 الی 5 اینچ
اولترا سونیک
نصب به دور لوله

محصولات مشابه