رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان

5,940,000 ریال

6,600,000 ریال

  • آلومینیومی پروفیل
  • بلوک 7 ، 11 ، 14 ، 17 و 19پره
  • ارتفاع 500 mm
  • ضریب حرارتی هر پره 159 Kcal/hr
  • در دو رنگ مشکی شاینی و نقره ای شاینی
  • به همراه شیر هواگیری، درپوش کورکن و بست دیواری

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان

رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان یک رادیاتور آلومینیومی با قالب ریختگری پروفیلی می باشد؛ بدین معنی که تعداد پره های قابل افزایش و یا کاهش نبوده و بایستی به صورت بلوک یک پارچه خریداری و نصب گردد. رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان در بلوک های 7 ، 11 ، 14 ، 17 و 19 پره به بازار عرضه می شود. رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان دارای ارتفاع 500 میلی متر و عرض 500 الی 1350 میلی متر می باشد. عمق این رادیاتور نیز 85 میلی متر است. ضریب حرارتی هر پره رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان معادل 159 کیلو کالری در ساعت می باشد. کانکشن های رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان 1/2 اینچ بوده و بنابراین نیازی به درپوش ماسوره تبدیلی ندارد. شیر هواگیری و درپوش کور کن به همراه بست دیواری در داخل بسته بندی رادیاتور تعبیه شده است و برای نصب تنها به خرید شیر و زانو نیاز است. رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان در دو رنگ مشکی درخشان و نقره ای درخشان تولید می شود و رنگ بندی این رادیاتور در قیمت آن تفاوتی ندارد. رادیاتورهای آلومینیومی آنیت طی سه مرحله و با استفاده از رنگ های پودری اپوکسی، رنگ آمیزی شده و در نهایت جهت تثبیت و نشست کامل رنگ بر روی بدنه فلزی رادیاتور، در داخل کوره قرار می گیرند. رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان قابلیت کار با هر دو سیستم موتورخانه مرکزی و پکیج گرمایشی را دارد. رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. 

بنر رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان

سایر ویژگی های رادیاتور آنیت مدل پایونیر برلیان

بالاترین گرید انرژی در بین رادیاتورهای ایرانی: طراحی منحصر به فرد رادیاتورهای آنیت موجب افزایش راندمان این رادیاتورها شده است که منجر به کاهش چشم گیر مصرف انرژی شده است.

گرمایش یکنواخت: وجود تفاوت دما در پره های ابتدایی و انتهایی رادیاتور به ویژه در زمان کاهش فشار سیستم، یکی از مشکلات رایج رادیاتورهای پره ای می باشد. طراحی منحصر به فرد رادیاتورهای آنیت بر این مشکل نیز فائق آمده و رادیاتورهای آنیت حتی در فشارهای پایین نیز فاقد تفاوت دما در ابتدا و انتهای رادیاتور می باشد.

تکنولوژی ضد پوسیدگی: آنیت تنها تولید کننده رادیاتور های دو جداره در ایران می باشد که در برابر خوردگی، ایجاد رسوب و تولید گاز هیدروژن، مقاوم می باشد.

سازگاری با شیر ترموستاتیک: رادیاتورهای آنیت با اتکا به طراحی منحصر به فرد خود، در بین سایر رادیاتور های موجود در بازار دارای بالاترین سازگاری و راندمان در عملکرد با شیر ترموستاتیک می باشد.

تحمل بیش از 50 bar فشار: استفاده از آلیاژ مخصوص و اتصالات CNC و مونتاژ به روش رزوه ای به همراه تکنولوژی مدرن در آب بندی اتصالات موجب شده است تا رادیاتورهای آنیت قابلیت تحمل تا بیش از 50 بار فشار را داشته و احتمال نشتی در آن نزدیک به صفر باشد.

تکنولوژی مایکروفین: طراحی لوله ای شکل داخل پره ها به همراه تعبیه مایکروفین در داخل هر پره سبب شده است تا هم سطح حرارتی پره ها افزایش یابد و هم جریان همرفتی در اثر حرکت هوا از مسیر ایجاد شده در داخل و خارج پره افزایش یابد که این دو عامل مهم باعث افزایش ظرفیت حرارتی رادیاتورهای آنیت می شود.

رادیاتور پره ای آلومینیومی
پایونیر برلیان
آنیت
ایران
10 سال ضمانت
دکوراتیو
7 - 11 - 14 - 17 - 19
500-1350*500*85
159
0.2
500

محصولات مشابه