رادیاتور دکوراتیو آنیت مدل ونیز ورتیکال

79,680,000 ریال

83,000,000 ریال

  • آلومینیومی پروفیل
  • بلوک 9 پره
  • ارتفاع 1500 mm ، عرض 500 mm
  • ضریب حرارتی کل بلوک 2000 Kcal/hr
  • در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی
  • به همراه شیر هواگیری، درپوش کورکن و بست دیواری

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رادیاتور دکوراتیو آنیت مدل ونیز ورتیکال

رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال یک رادیاتور آلومینیومی 9 پره با قالب ریختگری پروفیلی می باشد؛ بدین معنی که تعداد پره های قابل افزایش و یا کاهش نبوده و بایستی به صورت بلوک یک پارچه خریداری و نصب گردد. رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال دارای ارتفاع 1500 میلی متر و عرض 500 میلی متر می باشد. عمق این رادیاتور نیز 45 میلی متر است. ضریب حرارتی بلوک 9 پره رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال معادل 2000 کیلو کالری در ساعت بوده و کفاف گرمایش یک اتاق مسکونی به مساحت 15 متر مربع با ارتفاع استاندارد در شهرهای با آب و هوای معتدل را می دهد. در لوله کشی شوفاژ برای نصب این رادیاتور بایستی هر دو لوله رفت و برگشت در پایین و در دو سمت رادیاتور قرار گیرد. کانکشن های رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال 1/2 اینچ بوده و بنابراین نیازی به درپوش ماسوره تبدیلی ندارد. شیر هواگیری و درپوش کور کن به همراه بست دیواری در داخل بسته بندی رادیاتور تعبیه شده است و برای نصب تنها به خرید شیر و زانو نیاز است. رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی تولید می شود و رنگ بندی این رادیاتور در قیمت آن تفاوتی ندارد. رادیاتورهای آلومینیومی آنیت طی سه مرحله و با استفاده از رنگ های پودری اپوکسی، رنگ آمیزی شده و در نهایت جهت تثبیت و نشست کامل رنگ بر روی بدنه فلزی رادیاتور، در داخل کوره قرار می گیرند. رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال قابلیت کار با هر دو سیستم موتورخانه مرکزی و پکیج گرمایشی را دارد. رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. 

بنر رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال

سایر ویژگی های رادیاتور آنیت مدل ونیز ورتیکال

بالاترین گرید انرژی در بین رادیاتورهای ایرانی: طراحی منحصر به فرد رادیاتورهای آنیت موجب افزایش راندمان این رادیاتورها شده است که منجر به کاهش چشم گیر مصرف انرژی شده است.

گرمایش یکنواخت: وجود تفاوت دما در پره های ابتدایی و انتهایی رادیاتور به ویژه در زمان کاهش فشار سیستم، یکی از مشکلات رایج رادیاتورهای پره ای می باشد. طراحی منحصر به فرد رادیاتورهای آنیت بر این مشکل نیز فائق آمده و رادیاتورهای آنیت حتی در فشارهای پایین نیز فاقد تفاوت دما در ابتدا و انتهای رادیاتور می باشد.

تکنولوژی ضد پوسیدگی: آنیت تنها تولید کننده رادیاتور های دو جداره در ایران می باشد که در برابر خوردگی، ایجاد رسوب و تولید گاز هیدروژن، مقاوم می باشد.

سازگاری با شیر ترموستاتیک: رادیاتورهای آنیت با اتکا به طراحی منحصر به فرد خود، در بین سایر رادیاتور های موجود در بازار دارای بالاترین سازگاری و راندمان در عملکرد با شیر ترموستاتیک می باشد.

تحمل بیش از 50 bar فشار: استفاده از آلیاژ مخصوص و اتصالات CNC و مونتاژ به روش رزوه ای به همراه تکنولوژی مدرن در آب بندی اتصالات موجب شده است تا رادیاتورهای آنیت قابلیت تحمل تا بیش از 50 بار فشار را داشته و احتمال نشتی در آن نزدیک به صفر باشد.

تکنولوژی مایکروفین: طراحی لوله ای شکل داخل پره ها به همراه تعبیه مایکروفین در داخل هر پره سبب شده است تا هم سطح حرارتی پره ها افزایش یابد و هم جریان همرفتی در اثر حرکت هوا از مسیر ایجاد شده در داخل و خارج پره افزایش یابد که این دو عامل مهم باعث افزایش ظرفیت حرارتی رادیاتورهای آنیت می شود.

رادیاتور پره ای آلومینیومی عمودی
ونیز ورتیکال
آنیت
ایران
10 سال ضمانت
دکوراتیو
9
1500*500*45
2000
0.22
500

محصولات مشابه