دیگ گالوانیزه 135000دابو گستر

  • امکان اتصال مستقیم آب بهداشتی بدون نیاز به مبدل
  • دو پاس
  • فشار کاری 4 bar
  • قابل اتصال به انواع مشعل های گازی و گازوئیلی
  • 3 سال گارانتی

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

دیگ گالوانیزه 135000 دابو صنعت

دیگ های آب گرم ساخته شده از آلیاژ فولاد و یا چدن به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی که در برخورد با آب مخصوصا در حضور کاتالیزور دما دارند، موجب کدر شدن و از بین رفتن شفافیت آب می شود. در نتیجه برای تولید آب گرم بهداشتی با استفاده از این دیگ ها لازم است که از مبدل های حرارتی استفاده شود. در مبدل حرارتی از یک سو آب گرم دیگ وارد شده و از سمت دیگر آب سرد بهداشتی وارد مبدل می شود؛ این دو آب بدون مخلوط شدن با یکدیگر از طریق بدنه مبدل اقدام به تبادل حرارت می کنند. اما آلیاژ گالوانیزه تاثیری در شفافیت آب نداشته و باعث کدر شدن آب نمی شود. بنابراین با استفاده از دیگ های گالوانیزه، نیازی به تهیه مبدل حرارتی نمی باشد. از دیگ های آبگرم گالوانیزه در موتورخانه مرکزی ساختمان ها می توان استفاده نمود. برای تولید آبگرم بهداشتی در ساختمان با استفاده از دیگ آبگرم گالوانیزه، آب شهر همانند آب مدار شوفاژ مستقیم وارد دیگ شده و افزایش دما پیدا می کنند. بنابراین دیگر نیازی به تهیه منبع ذخیره آب گرم دو جداره و یا منبع ذخیره آبگرم کوئل دار نمی باشد. از دیگر موارد استفاده از دیگ های آبگرم گالوانیزه می توان به گرمایش آب استخر اشاره نمود؛ در اینجا نیز آب استخر مستقیم وارد دیگ شده و افزایش دما پیدا می کند و دیگر نیازی به تهیه مبدل های حرارتی پوسته و لوله نمی باشد. دیگ های گالوانیزه بر خلاف دیگ های چدنی، ساختار یکپارچه داشته و نیاز به عملیات اسمبل در موتورخانه ندارد. دیگ های گالوانیزه آبگرم دابو صنعت سری نرمال از ظرفیت 62 هزار الی 300 هزار کیلو کالری در ساعت، همگی دو پاس بوده و دارای فشار کاری 4 bar می باشد.

مشخصات طراحی و ساخت دیگ های گالوانیزه آبگرم دابو صنعت

جوشکاری قسمت هایی از دیگ که تحت فشار بیشتری هستند به روش SAW یا زیر پودری و به صورت مکانیزه انجام می شود. جوشکاری سایر نقاط دیگ به روش SWAW  یا توپودری و به صورت دستی انجام می شود. عایق کاری و نسوزکاری درب ها و نیز بدنه دیگ گالوانیزه دابو صنعت توسط فایبر سرامیک و با رعایت استانداردهای جهانی انجام می شود.

سایر ویژگی های دیگ های گالوانیزه آبگرم دابو صنعت

  • دیگ های گالوانیزه نرمال دابو صنعت از نوع عقب خیس می باشند. به این صورت که کوره اصلی خارج از مرکز و در پایین محمور عمودی قرار گرفته و کوره فرعی در انتهای دیگ قرار می گیرد و عقب دیگ را کاملا مرطوب می سازد. در نتیجه نیاز به مواد نسوز و آجر چینی در انتهای دیگ ندارد و هزینه های نگهداری دیگ را به طور چشمگیری کاهش می دهد. 
  • قرارگیری کوره اصلی در پایین دیگ و لوله های انتقال حرارت در بالای سر کوره و نیز قرار گیری نازل آب برگشتی در زیر کوره، باعث بهبود عملکرد و افزایش راندمان دیگ های گالوانیزه آبگرم دابو صنعت شده است.
  • طراحی دیگ های گالوانیزه آبگرم دابو صنعت به نحوی می باشد که کمترین افت فشار ممکن در محفظه احتراق آن ها رخ می دهد و به همین علت می توان از هر نوع مشعل استانداردی برای دیگ های گالوانیزه دابو صنعت استفاده نمود.
  • شاسی دیگ های گالوانیزه دابو صنعت ساخته شده از دو پایه باکس از جنس فولاد مقاوم می باشد که توسط دو عدد ناودانی به هم متصل شده اند.
  • بازده حرارتی دیگ های گالوانیزه دابو صنعت (بدون استفاده از سیستم های کاهنده مصرف انرژی) 88 درصد بوده و دارای گرید انرژی A می باشد.

بنر دیگ گالوانیزه 135000 دابو صنعت

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.



دیگ گالوانیزه آب گرم
دابو صنعت
ایران
3 سال گارانتی
گالوانیزه
آبگرم (تا 90 درجه سانتیگراد)
130000 الی 160000
135000 Kcal/h
950*700*1350
4

محصولات مشابه