دیگ فولادی 102000 دابو گستر

D.G 102

  • دو پاس
  • فشار کاری 4 bar
  • قابل اتصال به انواع مشعل های گازی و گازوئیلی
  • 3 سال گارانتی

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

دیگ فولادی 102000 دابو صنعت

دیگ های فولادی دسته ای از انواع دیگ های آبگرم هستند که در موتورخانه ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. دیگ های فولادی بر خلاف دیگ های چدنی، ساختار یکپارچه داشته و نیاز به عملیات اسمبل در موتورخانه ندارد. دیگ های فولادی آبگرم دابو صنعت سری نرمال از ظرفیت 62 هزار الی 300 هزار کیلو کالری در ساعت، همگی دو پاس می باشند. دیگ های فولادی دابو صنعت سری نرمال از ظرفیت 62000 الی 102000 کیلوکالری در ساعت دارای فشار کاری 4 bar بوده و دیگ های فولادی دابو صنعت از ظرفیت 120،000 الی 300،000 کیلوکالری در ساعت دارای فشار کاری 6 bar می باشد.

مشخصات طراحی و ساخت دیگ های فولادی آبگرم دابو صنعت

آلیاژ فولاد مورد استفاده در ساخت دیگ های آبگرم دابو صتعت برای قسمت های تحت فشار دیگ از جنس DIN17155-17mn4 و برای سایر قسمت های دیگ از جنس EN10025-S235JR می باشد. جوشکاری قسمت هایی از دیگ که تحت فشار بیشتری هستند به روش SAW یا زیر پودری و به صورت مکانیزه انجام میشود. جوشکاری سایر نقاط دیگ به روش SWAW  یا توپودری و به صورت دستی انجام می شود. عایق کاری و نسوزکاری درب ها و نیز بدنه دیگ فولادی دابو صنعت توسط فایبر سرامیک و با رعایت استانداردهای جهانی انجام می شود.

سایر ویژگی های دیگ های فولادی آبگرم دابو صنعت

  • دیگ های فولادی نرمال دابو صنعت از نوع عقب خیس می باشند. به این صورت که کوره اصلی خارج از مرکز و در پایین محمور عمودی قرار گرفته و کوره فرعی در انتهای دیگ قرار می گیرد و عقب دیگ را کاملا مرطوب می سازد. در نتیجه نیاز به مواد نسوز و آجر چینی در انتهای دیگ ندارد و هزینه های نگهداری دیگ را به طور چشمگیری کاهش می دهد. 
  • قرارگیری کوره اصلی در پایین دیگ و لوله های انتقال حرارت در بالای سر کوره و نیز قرار گیری نازل آب برگشتی در زیر کوره، باعث بهبود عملکرد و افزایش راندمان دیگ های فولادی آبگرم دابو صنعت شده است.
  • طراحی دیگ های فولادی آبگرم دابو صنعت به نحوی می باشد که کمترین افت فشار ممکن در محفظه احتراق آن ها رخ می دهد و به همین علت می توان از هر نوع مشعل استانداردی برای دیگ های فولادی دابو صنعت استفاده نمود.
  • شاسی دیگ های فولادی دابو صنعت ساخته شده از دو پایه باکس از جنس فولاد مقاوم می باشد که توسط دو عدد ناودانی به هم متصل شده اند.
  • بازده حرارتی دیگ های فولادی دابو صنعت (بدون استفاده از سیستم های کاهنده مصرف انرژی) 88 درصد بوده و دارای گرید انرژی A می باشد.

دیگ فولادی 102000 دابو صنعت

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.



دیگ فولادی آب گرم
D.G 102
دابو صنعت
ایران
3 سال گارانتی
فولادی
آبگرم (تا 90 درجه سانتیگراد)
100000 الی 130000
102000 Kcal/h
900*650*1250
4

محصولات مشابه