کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم)

MSH-GF35VA

  • سرد و گرم
  • کمپرسور روتاری (دور ثابت)
  • گاز مبرد R410a
  • کم مصرف (رده انرژی A)
  • 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات (ضمانت دامون سرویس)

کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم) کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم)کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم) کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم) کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم) 

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

اسپلیت 13000 میتسوبیشی الکتریک

کولرگازی و اسپلیت دیواری کم مصرف میتسوبیشی الکتریک دارای عملکرد سرد و گرم بوده و با بهرمندی از کمپرسور روتاری (تیپ T1) و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد. کولر گازی و اسپلیت دیواری سرد و گرم میتسوبیشی الکتریک مناسب برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل می باشد (مانند تهران و سایر شهرهایی که حداکثر دمای تابستان حدود 40 درجه دارند). کولرگازی و اسپلیت دیواری سرد و گرم میتسوبیشی الکتریک در ظرفیت 13 هزار مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی با متراژ حداکثر 35 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با متراژ حداکثر 20 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با متراژ حداکثر تا 15 متر مربع می باشد (تمامی متراژهای پیشنهادی برای ارتفاع سقف استاندارد 2.8 متر و شرایط ساختمانی نرمال می باشد. بدیهی است که وجود آیتم هایی مانند پنجره های بزرگ و آفتاب خور، حضور وسایلی که کارکرد آن ها تولید گرما کند، تعداد افراد حاضر در اتاق بیشتر از 4 نفر، و ... باعث تغییر در متراژهای پیشنهادی می شود). کلیه مدل های کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک دارای ضمانت نامه دامون سرویس شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات می باشد.

کولر گازی 13000 میتسوبیشی الکتریک (سرد و گرم)

سیستم تمیز کردن آسان جهت صرفه جویی در مصرف انرژی

با استفاده از کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک، کاربر بدون نیاز به افراد متخصص و ابزار خاص به راحتی توانایی تمیز نمودن دستگاه را دارا می باشد که این امر موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها و نیز افزایش بهره وری دستگاه می گردد.

فیلتر گیاهی کاتیشن پلاس

کاتیشن یه ماده گیاهی از برگ چای سبز و دارای دو خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی ویروسی می باشد. علاوه بر این، دارای خواص ویژه و عالی تصفیه هوا است که به منظور بهبود کیفیت هوا و جلوگیری از پخش ذرات باکتری، ویروس و قارچ در محیط با تکنولوژی جدید میتسوبیشی الکتریک، ذرات کاتیشن گیاهی به صورت مولکولی در این فیلتر به کار رفته است. این فیلتر به آسانی با آب سرد شسته شده و احیا می گردد و بیش از 10 سال قابل استفاده می باشد.

فیلتر تصفیه دوبل

کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک با استفاده از این فیلتر استاتیکی قوی قادر است تا غبار و ذرات ریز نظیر گرده گیاهان، قارچ و انگل که سبب حساسیت و آلرژی می گردد را جذب نماید. این فیلتر ذراتی به کوچکی یک صدم میکرون را جدب می نماید. ویژگی دیگر این فیلتر از بین بردن بوهای نامطبوع در محیط می باشد.

حالت اتوماتیک

این حالت بعنوان روشی آسان برای آرامش شما پیشنهاد می گردد. در این حالت دمپرهای توزیع هوا و فن در کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک بصورت اتوماتیک جهت و میزان هوا را در بهینه ترین حالت قرار می دهد. این باعث می شود تا ایده آل ترین درجه حرارت در کوتاه ترین زمان حس گردد.

سرمایش قوی و سریع

با فعال شدن این حالت در کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک، سرعت فن افزایش می یابد (به میزان 10 % بیشتر از حالت سرعت بالای فن). پس از 15 دقیقه که دستگاه با حداکثر قدرت سرمایش مورد نیاز را تأمین نمود، به حالت عادی باز میگردد.

سرمایش اقتصادی

در کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک با فعال شدن این حالت جهت جریان هوا بر اساس دمای خروجی دستگاه به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد. در این حالت افزایش 2 درجه سانتی گراد نسبت به دمای تنظیم شده بدون کاهش آسایش، موجب بهینه سازی مصرف انرژی تا 20% می گردد.

جریان هوای وسیع و طولانی

کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک دارای 42 حالت توزیع هوا به صورت اتوماتیک می باشد. که ترکیبی از 6 حالت به صورت بالا و پایین و 7 حالت به طرفین می باشد. همچنین پرتاب باد طولانی تا 12 متر موجب گردیده که دستگاهی متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

فوق آرام

کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک با بهترین تکنولوژی روز دنیا موفق گردید دستگاه هایی آرام و بی صدا تر از حتی یک زمزمه در اختیار مصرف کننده قرار دهد تا آرامش بیشتری را فراهم نماید.

قابلیت کارکرد در دماهای مختلف

دستگاه های میتسوبیشی الکتریک در مدل های سرد و گرم قابلیت کارکرد از دمای 10 - درجه تا 46 + درجه سانتی گراد و دستگاه های سرد قابلیت کارکرد تا دمای 52 + درجه سانتی گراد را دارا می باشند.

عیب یاب اتوماتیک

کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک مجهز به سیستم عیب یاب اتوماتیک می باشد. در این سیستم چراغ های LED تعبیه شده روی یونیت داخلی در صورت بروز هر گونه ایراد احتمالی در عملکرد دستگاه شروع به چشمک زدن می نماید که این امر موجب می گردد سرویسکار با توجه به کد خطایی که دستگاه اعلام می کند با سرعت و دقت بیشتری نسبت بهر فع ایراد اقدام نماید.

شیر کنترل جدید LEV

کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک با استفاده از شیر LEV جریان مبرد را بر اساس ظرفیت مورد نیاز محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می نماید. زمانی که بار برودتی یا حراراتی کمتر مورد نیاز است، سوزن شیر پایین می آید و عبور مبرد در مسیر را محدود می سازد، در نتیجه حجم جریان گاز کاهش می یابد. در این روش گردش جریان مبدل بهینه می گردد در نتیجه دستگاه عملکرد بهینه تر و اقتصادی تر دارد. 

ضد خوردگی

تمام بدنه یونیت خارجی کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی الکتریک با پوشش ویژه ضد خوردگی پوشانده شده است تا در برابر شرایط محیطی و ذرات معلق در هوا، دچار خوردگی و پوسیدگی نگردد.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

کولر گازی دو تکه (اسپلیت)
MSH-GF35VA
میتسوبیشی الکتریک
ژاپن
5 سال گارانتی کمپرسور + 24 ماه گارانتی قطعات (ضمانت نامه دامون سرویس)
12000
سرد و گرم
3.7 Kw
3.4 Kw
سرمایش 5 / گرمایش 4.8
3.18
3.43
820
798 * 232 * 295
800 * 285 * 550
9
39
26 - 40
528
سیکل سرمایش +21 الی +46 / سیکل گرمایش -10 الی +24
لوله رفت (مایع) 6.35 mm / لوله برگشت (گاز) 9.52 mm
افقی 20 / عمودی 10
R410a
روتاری T1 (مناطق معتدل)
ندارد (دور ثابت)
220V/50Hz/1Ph
دیواری
A

محصولات مشابه