پکیج دیواری 24000 فرولی مدل Divatech F24 D

Divatech-F24D

  • دو مبدل
  • فن دار
  • دیجیتال
  • 3 سال گارانتی و نصب رایگان (مشروط به نصب در استان تهران)


 

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

پکیج دیواری 24000 فرولی مدل دیواتک

پکیج 24 هزار فرولی مدل Divatech-F24D دارای مکانیسم دیجیتال، دو مبدل حرارتی و دارای فن خروجی دودکش می باشد. پکیج دیواری فرولی در ظرفیت گرمایشی 24 کیلو وات مناسب برای استفاده در واحد هایی با مساحت حداکثر 120 متر مربع می باشد. پکیج های دیواری فرولی ساخت ایتالیا بوده و دارای 3 سال گارانتی (ضمانت نامه ایرتمپ) و نی نصب رایگان می باشد.

تفاوت پکیج فن دار و بدون فن

کاربرد فن در پکیج های گرمایشی برای هدایت دود ناشی از احتراق از مجرای دودکش به سمت بیرون می باشد. چنانچه مسیر دودکش به صورت کاملا عمودی نباشد و یا قطر دودکش تعبیه شده در داخل ساختمان کمتر از 15 سانتی متر باشد و یا طول این دودکش کمتر از 2 متر باشد، باید حتما از دستگاه فن دار استفاده نمود. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن و یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار الزامی می باشد. به علت افزایش تقاضا برای پکیج های فن دار، مدل های بدون فن به صورت محدود از سوی کارخانه به بازار عرضه می شوند.

پکیج تک مبدل و دو مبدل

مبدل حرارتی یکی از قطعات اصلی پکیج می باشد که وظیفه انتقال حرارت تولید شده توسط برنر به آب را دارد. در پکیج های تک مبدل تنها یک مبدل وجود دارد که به صورت مستقیم در بالای برنر تعبیه شده و آب با عبور از آن، گرم می شود. اما پکیج های دو مبدل، یک مبدل اولیه و یک مبدل ثانویه وجود دارد که به صورت سری وصل شده اند. در زمانی که شیر آب گرم مصرفی بسته باشد، پکیج آب گرم برای مدار شوفاژ را تولید می کند و به مجرد باز شدن شیر آب گرم مصرفی، تولید آب گرم برای شوفاژ متوقف شده و پکیج آب گرم بهداشتی تولید می کند. لذا این تصور که در پکیج های دو مبدل، یک مبدل برای مدار شوفاژ و یک مبدل برای مدار آب گرم بهداشتی می باشد، اشتباه است. پکیج های دو مبدل در قیاس با مدل های تک مبدل، دیرتر دچار رسوب گرفتگی مبدل شده که این امر ضمن کاهش هزینه های نگهداری و سرویس های مربوط به اسیدشویی مبدل، باعث افزایش راندمان دستگاه نیز می شود.

پکیج دیواری دیجیتال و آنالوگ

پکیج های دیواری دیجیتال نسل جدیدتری از پکیج های دیواری بوده که در مقایسه با پکیج های آنالوگ دارای آپشن های بیشتری می باشد. پکیج های دیجیتال دارای یک صفحه LED هستند که علاوه بر نمایش فشار کاری دستگاه و دمای تنظیم شده برای مدار شوفاژ و آبگرم بهداشتی، ارورها و خطاهای دستگاه را نیز به صورت کد نمایش می دهند تا از این طریق سریعتر بتوان مشکل در کارکرد دستگاه را پیدا کرد. برخورداری از ماژل عیب یاب خودکار مهمترین برتری پکیج های دیجیتال نسبت به آنالوگ می باشد.

سایر ویژگی های پکیج فرولی

هواگیری خودکار: ماژول FH زمانی که سیستم دچار هواگرفتگی شود فعال می شود. این ماژول به مدت 120 ثانیه فعال می شود و در طی این مدل پمپ هر 5 ثانیه یکبار خاموش روشن می شود. و شیر سه راهی به صورت تناوبی برای 30 ثانیه در مدار شوفاژ و 30 ثانیه در مدار آبگرم باز می شود. با پایان 120 ثانیه فعالین ماژول FH، هوای سیستم کاملا تخلیه می شود.

حالت آسایش: این حالت زمانی فعال می شود که بر روی تنظیمات دستگاه حالت COMFORT انتخاب شده باشد. حالت آسایش در زمانی که دمای مدار شوفاژ بالاتر از 35 سانتی گراد و یا دمای مدار آبگرم بهداشتی کمتر از 60 سانتی گراد باشد و حداقل 5 دقیقه از تولید آخرین آبگرم بهداشتی گذشته باشد، فعال می شود. در حالت آسایش، جریان گاز به حداقل کاهش پیدا می کند در حالی که شیر سه راهی در مسیر آبگرم بهداشتی قرار می گیرد و پمپ فعال است. حالت آسایش دارای حداقل فعالیت پیکج بوده که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش استهلاک دستگاه می شود.

پکیج دیواری 24000 فرولی مدل Divatech F24 D

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذیرد.

پکیج گرمایشی
Divatech F24 D
فرولی
ایتالیا
3 سال گارانتی و 10 سال خدمات (ایرتمپ)
330*400*700
32
دیواری
24000
(20640) 24
90
60
5
3/4
1/2
3/4
100

محصولات مشابه