پکیج تصفیه استخر ایمکس مدل FSP500-4W

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

FSP500-4W

  • قابل استفاده در استخرهای کوچک و خانگی و جکوزی ها
  • دارای یک دستگاه فیلتر شنی فایبرگلاس
  • دارای یک دستگاه پمپ استخری 3/4 اسب
  • ظرفیت تصفیه آب 11 متر مکعب در ساعت

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

پکیج تصفیه آب استخر ایماکس مدل FSP500-4W

پکیج تصفیه استخر ایماکس دارای یک پمپ استخری سری SS با توان 0.75 اسب بخار است. بدنه فیلتر شنی استفاده شده در آن ها از جنس فایبر گلاس میباشد که در برابر خوردگی و زنگ زدگی  مقاوم هستند. پکیج تصفیه استخر ایماکس قابل استفاده در استخرهای کوچک و خانگی و جکوزی ها میباشد. پکیج تصفیه استخر ایماکس مدل FSP500-4W دارای ظرفیت آبدهی 11.10 مترمکعب بر ساعت میباشد. پکیج تصفیه استخر ایمکس همراه با فیلتر، شاسی پمپ، همراه با اتصالات و لوله های مربوطه ارائه می شوند. پکیج تصفیه استخر ایماکس دارای شیر چند حالته هستند که باعث بهبود عملکرد فیلتر شنی روی پکیج تصفیه استخر ایمکس میشود. تمامی پکیج های تصفیه استخر ایماکس ساخت چین و تحت لیسانس استرالیا و دارای یکسال گارانتی میباشد.

پکیج تصفیه استخر ایمکس مدل FSP500-4W

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پکیج تصفیه استخر
FSP500-4W
ایمکس
چین
یکسال
85
1.5
11.10
P500
SS075

محصولات مشابه