پمپ استخر ایمکس مدل SB100

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

SB100

  • تک فاز
  • قدرت 1 اسب
  • کانکشن 2 inch
  • حداکثر دبی 16 مترمکعب
  • حداکثر هد 22 متر

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

پمپ تصفیه استخر ایماکس مدل SB100

بدنه پمپ استخری ایماکس سری SB  از جنس فایبرگلاس مقاوم می باشد که به میزان چشم گیری زنگ زدگی و خوردگی را کاهش داده است و همچنین از کیفیت بازدهی بالایی برخوردار است.قدرت موتور پمپ های سری SB از ۱ تا ۳ اسب بخار می باشد که همگی تک فاز هستند. پمپ استخر ایماکس مدل SB100  دارای حداکثر دبی 16 مترمکعب و حداکثر هد 22 متر میباشد.پمپ های تصفیه ایماکس  سری SB برای استخرهای عمومی، خصوصی، جکوزی ،حوضچه های آب سرد مناسب میباشد.از دیگر ویژگی های پمپ های تصفیه استخری ایماکس،شفت مکانیکال سیل از جنس استیل 316 است.پمپ های تصفیه استخر ایماکس دارای استرینر و برگ گیر هستند و همچنین بسیار اقتصادی و پرکاربرد اند و دارای توان آبدهی بالا در انواع ظرفیت ها می باشند. تمامی پمپ های تصفیه ایماکس ساخت کشور چین و تحت لیسانس استرالیا و یک سال گارانتی میباشند.

پمپ استخر ایمکس SB100

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پمپ تصفیه استخر
SB100
ایمکس
چین
یک سال گارانتی
1 اسب
16 m³/hr
22 m
استیل
" 2

محصولات مشابه