پمپ 1.5 اسب دو پروانه دیزل ساز

DB160/01

  • مناسب برای استفاده در چهار طبقه دو واحدی
  • توان: 1.5 HP
  • حداکثر دبی: 8.40 m³/hr
  • حداکثر هد: 45 m
  • کانکشن: 2 inc
  • پروانه برنجی

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

پمپ 1.5 اسب 2 پروانه دیزل ساز

پمپ یک و نیم اسب دو پروانه دیزل ساز با توان 1.5 اسب، قادر به ایجاد فشار آب تا ارتفاع (هد) حداکثر 50 متر و آبدهی (دبی) 8.4 متر مکعب در ساعت می باشد. پروانه پمپ 1.5 اسب دو پروانه دیزل ساز از جنس برنجی بوده و دارای شفت استیل می باشد. همچنین، پمپ 1.5 اسب دو پروانه دیزل ساز قابلیت عملکرد با سیال آب تا دمای 90 درجه سانتی گراد را دارد. پمپ 1.5 اسب دو پروانه دیزل ساز مجهز به سنسور حراراتی بوده که در زمان قطعی آب و یا ایجاد گرمای زیاد در موتور بصورت خودکار پمپ را خاموش می کند. پمپ 1.5 اسب دو پروانه دیزل ساز دارای عملکرد دائم کار بوده و قابلیت کارکرد در زمان طولانی را دارد. این پمپ مناسب آبرسانی برای 3 طبقه دو واحدی می باشد.

نکاتی پیرامون نصب و نگهداری پمپ 1.5 اسب دو پروانه دیزل ساز

کلیه پمپ های آبرسانی تحت فشار خانگی از تیپ سانتریفیوژ می باشند. بنابراین در راستای افزایش طول عمر پمپ های آبرسانی خانگی بهتر است به صورت افقی و صحیح و در مکان ثابت نصب شوند. همچنین استفاده از شیر صافی در ورودی پمپ جهت جلوگیری از ورود اجسام جامد موجود درآب به داخل پمپ، و نیز استفاده از شیر یکطرفه در خروجی پمپ به منظور پیشگیری از برگشت آب به پمپ، توصیه می گردد.

پمپ یک و نیم اسب دو پروانه دیزل ساز

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پمپ 1.5 اسب دو پروانه
DB160/01
دیزل ساز
ایران
1.5 اسب
8.40 m³ / hr
m 40
برنج
استیل
چدن
" 2
0 تا 90 درجه سانتی گراد
9.7

محصولات مشابه