واسطه پمپ "½ 2 مدل S45

18,000,000 ریال

" ½ S45 2

  • قابل استفاده برای پمپ های "½ 2 S45
  • قابل استفاده برای برند های آزاد البرز، بل اند کاست تهران، سمنان، ارس و ...

موجود

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

واسطه پمپ شوفاژ "½ 2 S45 یا LD

واسطه پمپ نام قطعه‌ای است که در بين دینام و کلگی آبگردان پمپ‌های سیرکوله قرار میگیرد و همان گونه که از نامش بر می آید، نقش واسطه را بین این دو قطعه ایفا می کند تا پمپ تکمیل شده و قادر به انجام پمپاژ آب باشد. داخل واسطه یک پروانه از جنس باکالید تعبیه شده است و تا زمانی که برای این پروانه مشکلی ایجاد نشود، از آسیب رسیدن به دينام جلوگيری می‌نمايد. رایج ترین مشکلی که امکان دارد برای پمپ های سیرکولاتور ایجاد شود، نشت آب از بدنه پمپ است که اغلب به خاطر نبود روغن در واسطه می‌باشد. جهت جلوگیری از این مشکل باید هر دو هفته در محفظه مخصوص واسطه، روغن ریخته شود تا از خشک ماندن آن واسطه و به دنبال آن، از خراب شدن پمپ جلوگیری به عمل آید. در صورت خرابی واسطه، از آنجا که هزینه تعمیر آن مقرون به صرفه نیست، معمولاً واسطه را به طور کامل تعویض می کنند. انتخاب مدل واسطه پمپ بر اساس مدل پمپ صورت می‌گیرد.

واسطه پمپ

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

واسطه پمپ
" R45 1.1/2 2
آزاد البرز، بل اند کاست تهران، ارس، سمنان
ایران

محصولات مشابه