مشعل گازی شوفاژکار مدل CKI - G350c

157,000,000 ریال

CKI - G350c

  • مشعل گاز سوز
  • ظرفیت حراراتی 120kW الی 350kW
  • 15 ماه ضمانت، 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای الکترو موتور 240W

تحویل یک هفته پس از ثبت سفارش

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

مشعل گاز سوز شوفاژکار مدل  CKI - G350c

مشعل های گازسوز شوفاژکار بر اساس نوع کاربرد، دارای تنوع گسترده ای در ظرفیت حرارتی از 40،000 الی 430،000 کیلو کالری در ساعت می باشد. مشعل های شوفاژکار همگی دارای احتراق تک مرحله می باشد. تنظیم دمپر هوا در مشعل های شوفاژکار به صورت دستی می باشد. برق مصرفی الکتروموتور مشعل های گازی شوفاژکار تکفاز می باشد. تمامی مشعل های شوفاژکار دارای گواهینامه استاندارد ایران بوده و دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نحوه عملکرد مشعل های گازسوز  شوفاژکار

مشعل گازسوز برای احتراق توسط گاز طبیعی طراحی شده‌ است. گاز لازم برای شعله افروزی در این مشعل‌ها پس از عبور از فیلتر گاز، توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها نیز توسط یک دمنده که بر روی محور موتور تعبیه شده تأمین می‌گردد. دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، بصورت دستی کنترل می شود. جریان گاز پس از عبور از فیلتر با هوای احتراق مخلوط شده و آماده شعله افروزی می شود. اگر فشار هوا یا گاز از حد مجاز کمتر و یا بیشتر شود، سنسورهای فشار به کار رفته در سیستم کنترلی مشعل به وسیله پرشر سوئیچ های هوا و گاز از طریق فرمان رله، مشعل را خاموش می نمایند.

مشخصات فنی - مشعل گازی شوفاژکار مدل CKI - G350c

در گذشته بویلرهای شوفاژکار بدون مشعل ارایه می‌شدند و خریداران می‌بایست مشعل را جداگانه تهیه می‌کردند. عرضه و تهیه جداگانه این دو محصول باعث ایجاد انتخاب‌های ناصحیح و آسیب به مشعل و بویلر می‌شد، با توجه به این مشکل شرکت شوفاژکار درصدد برآمد تا هر دو محصول را همزمان ارایه کند. این امر سبب می شود تا عمل گرمایش و تامین آب گرم و یا سایر کاربری ها به درستی انجام شود و راندمان مشعل و بویلر در حد بالایی قرار بگیرد. به این ترتیب مصرف انرژی نیز در حد استاندارد قرار می گیرد.

این مشعل برای نصب در دیگهای موتورخانه ای شوفاژکار از جمله دیگهای موتورخانه ای شوفاژکار از جمله دیگهای سوپر ۴۰۰ مدل ۱۱و۱۲ پره ، توربو مدل ۹ پره مناسب است. مشعل شوفاژکار مدل مدل CKI-G350c قابل استفاده در مصارف عمومی است و لازم نیست حتما همرا دیگ‌های شوفاژکار استفاده شود. در هنگام نصب یک مشعل حتما باید نکات ایمنی رعایت شده و نصب و تنظیمات طبق دستور کارخانه سازنده و توسط یک متخصص انجام شود.

مشعل
CKI - G350c
شوفاژکار
ایران
15 ماه گارانتی + 10 سال خدمات پس از فروش
گاز
300،000 الی 400،000 کیلو کالری
حداکثر 37
15 - 40
تک مرحله
450 W تکفاز

محصولات مشابه