مشعل گازی شوفاژکار مدل CKI - G120

85,000,000 ریال

CKI - G120

  • مشعل گاز سوز
  • ظرفیت حراراتی 40000 الی 107000 kCal/hr
  • 15 ماه ضمانت، 10 سال خدمات پس از فروش

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

مشعل گاز سوز شوفاژکار مدل  CKI - G120

مشعل های گازسوز شوفاژکار بر اساس نوع کاربرد، دارای تنوع گسترده ای در ظرفیت حرارتی از 40،000 الی 430،000 کیلو کالری در ساعت می باشد. مشعل های شوفاژکار همگی دارای احتراق تک مرحله می باشد. تنظیم دمپر هوا در مشعل های شوفاژکار به صورت دستی می باشد. برق مصرفی الکتروموتور مشعل های گازی شوفاژکار تکفاز می باشد. تمامی مشعل های شوفاژکار دارای گواهینامه استاندارد ایران بوده و دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نحوه عملکرد مشعل های گازسوز  شوفاژکار

مشعل گازسوز برای احتراق توسط گاز طبیعی طراحی شده‌ است. گاز لازم برای شعله افروزی در این مشعل‌ها پس از عبور از فیلتر گاز، توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها نیز توسط یک دمنده که بر روی محور موتور تعبیه شده تأمین می‌گردد. دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، بصورت دستی کنترل می شود. جریان گاز پس از عبور از فیلتر با هوای احتراق مخلوط شده و آماده شعله افروزی می شود. اگر فشار هوا یا گاز از حد مجاز کمتر و یا بیشتر شود، سنسورهای فشار به کار رفته در سیستم کنترلی مشعل به وسیله پرشر سوئیچ های هوا و گاز از طریق فرمان رله، مشعل را خاموش می نمایند.

مشخصات مشعل گازی شوفاژکار مدل CKI - G120

در بین افرادی که در گذشته در زمینه تاسیسات فعالیت داشتنه اند مرسوم بوده که مشعل های گازوئیلی را بر اساس میزان مصرف سوخت، نامگذاری می کردند. بدین صورت که مشعل هایی را که مصرف سوخت آن ها بین یک تا سه گالن در ساعت بوده را اصطلاحا مشعل 1 تا 3 می نامیدند؛ به همین ترتیب مشعل ها در گروه های 3 تا 5 و 5 تا 7 نیز قرار می گرفتند. به مرور زمان این نام گذاری، از مشعل های گازوئیلی به مشعل های گاز سوز نیز آمد و مشعل های گازی نیز با این اسامی نامیده شدند. مشعل گازی شوفاژکار مدل CKI - G120 با دامنه حرارتی 40000 الی 107000 کیلو کالری بر ساعت در گروه مشعل های 1 تا 3 قرار گرفته و مناسب برای استفاده در موتورخانه ساختمان هایی با متراژ بنای کمتر از 500 متر مربع می باشد. همچنین، مشعل گازی  CKI - G120 شوفاژکار جهت استفاده در دیگ ها، پکیج های زمینی و هیتر های 100000 کیلوکالری مناسب بوده که قابل استفاده در نانوایی ها با تنور سنتی و تنور مکانیزه، تولید آبگرم جهت شستشو در خشکشویی ها و اتوشویی ها و همچنین شستشوی خطوط تولید کارخانجات مواد غذایی می باشد.

این مشعل برای نصب در دیگهای موتورخانه ای شوفاژکار از جمله دیگ‌های موتورخانه‌ای سولار ۴۰۰ مدل ۷و۸ پره ، سوپر ۴۰۰ مدل ۵ پره ، سولار ۳۰۰ مدل ۸و۹و۱۰ پره ، سوپر ۳۰۰ مدل ۸و۹ پره ، سوپر ۲۰۰ مدل ۸ پره ، رعد مدل ۵ پره ، آذرخش مدل ۸و۹ پره مناسب است. مشعل شوفاژکار مدل مدل CKI-G120 قابل استفاده در مصارف عمومی است و لازم نیست حتما همرا دیگ‌های شوفاژکار استفاده شود. در هنگام نصب یک مشعل حتما باید نکات ایمنی رعایت شده و نصب و تنظیمات طبق دستور کارخانه سازنده و توسط یک متخصص انجام شود. اجزای مشعل در شکل زیر قابل مشاهده است:

اجزا - مشعل گازی شوفاژکار مدل CKI - G120

مشعل
CKI - G120
شوفاژکار
ایران
15 ماه گارانتی + 10 سال خدمات پس از فروش
گاز
100،000 الی 200،000 کیلو کالری
13
15 - 40
تک مرحله
100 W تکفاز

محصولات مشابه