مشعل گازی ایران رادیاتور مدل IG 8100

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

IG 8100

  • مشعل گاز سوز
  • ظرفیت حراراتی 1،000،000 الی 6،000،000 kCal/hr
  • دو سال ضمانت، 10 سال خدمات پس از فروش

  ابعاد مشعل گازی ایران رادیاتور مدل IG 8100

تحویل 20 روز پس از ثبت سفارش

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

مشعل گاز سوز ایران رادیاتور مدل IG 8100

مشعل های گازسوز ایران رادیاتور بر اساس نوع کاربرد، دارای تنوع گسترده ای در ظرفیت حرارتی از 40،000 الی 5،000،000 کیلو کالری در ساعت می باشد. مشعل های ایران رادیاتور در ظرفیت های بالاتر از 400،000 کیلو کالری دارای نازل دو مرحله ای بوده و در ظرفیت های بالاتر از 800،000 کیلو کالری دارای تابلو کنترل (شامل کلید فیوز، کنتاکتور، بی متال، رله کنترل، لامپهای سیگنال و تجهیزات مربوطه) می باشند. دمپر مشعل های ایران رادیاتور در مدل های با ظرفیت کمتر از 600،000 kCal/hr بصورت دستی بوده و در ظرفیت های بالاتر از این، بصورت اتوماتیک می باشد. برق مصرفی الکتروموتور مشعل ایران رادیاتور گازی تا ظرفیت ۴۰۰ هزار کیلوکالری به صورت تکفاز و از ۴۰۰ هزار به بالا به سه فاز می باشد. تمامی مشعل های ایران رادیاتور دارای گواهینامه استاندارد ایران بوده و دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نحوه عملکرد مشعل های گازسوز ایران رادیاتور

مشعل گازسوز برای احتراق توسط گاز طبیعی طراحی شده‌ است. گاز لازم برای شعله افروزی در این مشعل‌ها پس از عبور از فیلتر گاز، توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها نیز توسط یک دمنده که بر روی محور موتور تعبیه شده تأمین می‌گردد. دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، براساس ظرفیت مشعل بصورت دستی یا اتومات کنترل می شود.جریان گاز پس از عبور از فیلتر با هوای احتراق مخلوط شده و آماده شعله افروزی می شود. اگر فشار هوا یا گاز از حد مجاز کمتر و یا بیشتر شود، سنسورهای فشار به کار رفته در سیستم کنترلی مشعل به وسیله پرشر سوئیچ های هوا و گاز از طریق فرمان رله، مشعل را خاموش می نمایند.

نمودار مشعل گازی ایران رادیاتور مدل IG 8100

مشعل های IG 4400 و IG 5800 ایران رادیاتور به صورت کاملا تخصصی جهت عملکرد بهینه و عدم افت توان حراراتی در بویلرهای آبگرم و بخار با افت فشار بالای محفظه احتراق و مسیر دود، طراحی و تولید گردیده اند. از عمئه مصارف این مشعل ها در دیگ های آب گرم و بخار با سه پاس مسیر دود و یا دیگ های مجهز به اکونومایزر (جهت افزایش راندمان دیگ) و همچنین کارخنجات آسفالت می باشد. نحوه کنترل ظرفیت این مشعل ها به صورت مدولیتینگ می باشد که در صورت سفارش قابلیت تبدیل به حالت سه مرحله ای را دارد. کلیه تجهیزات اضافی از قبیل خط گاز، کنترلر های دما و فشار، سیستم کنترل هوای اضافی و کنترل دور الکتروموتور نیز در صورت سفارش قابل ارائه است. مشعل های IG 4400 و IG 5800 ایران رادیاتور دارای دمنده با فشار استاتیک بالا جهت غلبه بر افت فشار مسیر دود در بویلرهای سه پاس و بویلرهای مجهز به سوپر هیتر یا اکونومایزر می باشد. مشعل های IG 4400 و IG 5800 ایران رادیاتور همچنین مجهز به دمپر هوای ثانویه جهت تطبیق طول و قطر شعله متناسب با ابعاد محفظه احتراق می باشد. از دیگر ویژگی های مشعل های IG 4400 و IG 5800 ایران رادیاتور می توان به برخورداری از سیستم کنترل ظرفیت مدولیتینگ (تنطیم پیوسته) با دامنه تنظیم 1 به 6 در حالت کار با گاز طبیعی اشاره کرد. با توجه به این قابلیت از خاموش و روشن شدن های بی مورد مشعل و نوسان دمای آب یا فشار بخار و استهلاک بویلر و مشعل جلوگیری می شود. مشعل های IG 4400 و IG 5800 ایران رادیاتور دارای ظرفیت های واقعی با توجه به دارا بودن مجموعه دمنده مناسب و طراحی پیشرفته قسمت ترکیب هوا و سوخت مشعل می باشد. مشعل های IG 4400 و IG 5800 ایران رادیاتور دارای تنظیم دقیق میزان هوا و سوخت با توجه به تجهیزات نصب شده جداگانه بر روی شیر پروانه ای گاز و دمپر هوا می باشد.

ابعاد مشعل گازی ایران رادیاتور مدل IG 8100

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

مشعل
IG 8100
ایران رادیاتور
ایران
24 ماه گارانتی + 10 سال خدمات پس از فروش
گاز
بیش از 5،000،000 کیلو کالری
120
مدولیتینگ
22 kW سه فاز
Honeywell 9484F
Satronic TMG 740
Induction / 2*6.5 kV / 35 mA Brahma T8G
Gas pressure switch Dungs or Krom Schroder
Air pressure switch Dungs or Krom Schroder
Satronic UVZ 780
"3 Fast opening Dungs
"3 Slow opening Dungs

محصولات مشابه