دودکش دو جداره پکیجی

7,000,000 ریال

  • قابل استفاده برای انواع پکیج دیواری و زمینی
  • طول 110 سانتی متر
  • خروجی اگزوزی

موجود

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

دودکش دو جداره پکیج

طراحی پکیج های دیواری به گونه ایست که بتوان برای آنها از دودکش دو جداره استفاده کرد. استفاده از دودکش دوجداره در واحد های با مساحت کمتر از حد مجاز استاندارد، الزامی می باشد. عمل تخلیه دود و مکش هوا از طریق این نوع دودکش صورت می پذیرد. به این صورت که از طریق فن پکیج و به کمک دودکش دوجداره، هوای لازم برای احتراق از فضای آزاد به دستگاه می رسد و گازهای ناشی از احتراق به فضای آزاد هدایت می شود. دودکش دوجداره در واقع شامل 2 دودکش می باشد که لوله خارجی به قطر 10 سانتی متر و لوله داخلی به قطر 6 سانتی متر است. هوای (اکسیژن) مورد نیاز پکیج برای انجام عمل احتراق از طریق لوله داخلی منتقل می شود و از فضای بین لوله داخلی و خارجی، دود و گازهای حاصل از احتراق به بیرون واحد انتقال می یابد. با این عمل اکسیژن مورد نیاز پکیج برای احتراق، از فضای داخل واحد تامین نمی گردد. بدنه دودکش دو جداره ساخته شده از آلیاژ استیل بوده و دارای یک شاخه به طول 110 سانتی متر و یک زانو می باشد. طراحی قسمت خروجی دودکش به صورت اگزوزی می باشد.

بنر دودکش پکیج

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

دودکش دو جداره پکیجی
ایران
1100 (طول)

محصولات مشابه