پره عقب دیگ سوپر 400 شوفاژکار

90,500,000 ریال

  • ساخته شده از آلیاژ چدن
  • 5 سال گارانتی

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

پره آخر دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر 400

دیگ های آبگرم چدنی به صورت پره های مجزا تولید شده و در محل موتورخانه مونتاژ و سرهم بندی می شود. به مرور زمان و در اثر فرسایش و استهلاک دستگاه، هر کدام از پره ها که دچار آسیب دیدگی شده باشد رو می توان از مجموعه دیگ جدا و تعویض نمود. هر دیگ چدنی آبگرم دارای سه نوع پره می باشد:

پره جلو: اولین پره از دیگ می باشد که مشعل به آن متصل می شود.

پره عقب: آخرین پره دیگ نسبت به محل اتصال مشعل می باشد.

پره وسط: به غیر از پره جلو و پره عقب، سایر پره های دیگ چدنی آبگرم را پره وسط می نامند.

برای تهیه پره دیگ مورد نیاز خود تنها کافیست تا از مدل دیگ آگاه باشید. پره های دیگ های چدنی توسط اورینگ یا بوشن های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. بنابراین برای تعویض پره های دیگ این نکته را نیز در نظر داشته باشید که علاوه بر تهیه پره مورد نیاز خود، به ازای هر پره دو عدد بوشن نیز تهیه فرمایید.

چنانچه از عمر دیگ شما بیشتر از دو دهه میگذرد و برخی از پره های آن دچار استهلاک شده باشد، بهتر است دیگ را به طور کامل تعویض نمایید؛ چرا که طی عملیات باز کردن و بستن مجدد پره های دیگ، پره های دیگر نیز به احتمال زیاد دچار آسیب دیدگی شده و هزینه مضاعفی روی دست شما خواهد گذاشت.

بنر تعویض پره عقب دیگ سوپر 400

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پره عقب دیگ چدنی
سوپر 400
شوفاژکار
ایران
5 سال گارانتی
چدنی
آبگرم (تا 90 درجه سانتیگراد)
900*580*40
70

محصولات مشابه