فن کویل سقفی با کابینت 1000 ساراول مدل HE-10

253,000,000 ریال

SF-HE-10

  • با کابین (روکار)
  • قابلیت اتصال به ترموستات محیطی
  • یکسال گارانتی

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

 فن کویل سقفی با کابینت ساراول 1000

این سری از فن کویل های ساراول با قابلیت نصب بر روی سقف و روکار (کابین دار) می باشد. در این مدل از فن کویل‌ها مکش از زیر و پرتاب باد از روبرو است. فن کویل سقفی با کابینت ساراول (مدل HE)، برای نصب بصورت روکار و آویزان از سقف طراحی شده است. بنابراین از این مدل هم در ساختمان‌های در حال ساخت می‌توان استفاده کرد و هم در ساختمان‌های در حال استفاده. همه اجزا این فن‌کویل به جز شکل و محل قرار گیری سینی درین شبیه به مدل زمینی TE می‌باشد. کار تعمیر و نگهداری این فن‌کویل را می‌توان از طریق پنل تعبیه شده در زیر دستگاه انجام داد. فن کویل زمینی بالازن 1000 CFM ساراول مناسب برای استفاده در اتاقی به مساحت 50 الی 70 متر مربع می باشد.

کابین فن‌کویل سقفی با کابینت ساراول ساخته شده از ورق فولادی با ضخامت 1.25 میلی متر می باشد. بر روی کابین فن‌کویل سقفی با کابینت ساراول ابتدا عملیات فسفاته و شستشوی چند مرحله ای انجام شده و سپس با رنگ کوره ای با دوام پوشانیده شده است. قسمت جلوی فن‌کویل سقفی با کابینت ساراول توسط فوم عایق بندی شده است که علاوه نقش عایق حرارتی، بعنوان عایق صوتی نیز موجب کاهش صدای کارکرد دستگاه در محیط می شود. الکتروموتور پر قدرت و بی صدای مورد استفاده در فن کویل های سقفی با کابینت ساراول، سه سرعته می باشد (دور کند برای زمان استراحت که نیاز به بی صدا کار کردن دستگاه است در نظر گرفته شده است). تشت آب تقطیر فن کویل های ساراول از ورق گالوانیزه ساخته شده و با عایق رطوبتی در مقابل زنگ زدگی مقاوم شده است. کویل دستگاه سه ردیفه و با لوله های مسی 3/8 اینچ بوده و از بهترین و با دوام ترین مواد اولیه تهیه شده است. فیلتر مورد استفاده در فن کویل های سقفی با کابینت ساراول، قابل شستشو با قابلیت آسان باز و بسته کردن می باشد. کلیه فن کویل های ساراول دارای یکسال گارنتی از زمان نصب هستند.

فن کویل های ساراول در طرح ها و ظرفیت های متنوع مناسب برای استفاده در واحدهای مسکونی، ساختمان های اداری، هتل ها، بیمارستان ها و ... می باشد. (با در نظر گرفتن این نکته که فن کویل به خودی خود قابلیت تولید باد گرم و یا باد سرد را نداشته در صورت تولید آبگرم توسط موتورخانه مرکزی و آب سرد توسط چیلر، دستگاه های فن کویل مبادرت به پرتاب باد گرم و یا سرد می نمایند). با استفاده از فن کویل های ساراول، کنترل مستقل هر اتاق با توجه به دمای مورد نیاز افراد ساکن در آن محیط، انجام می شود.

بنر۱ - فن کویل سقفی با کابینت 1000 ساراول مدل HE-10

 

فن کویل
SF-HE-10
ساراول
ایران
12 ماه گارانتی
94/85/64
" 3/4
1920*600*210
سقفی
دارد (روکار)
1000
37500 btu/hr
93500 btu/hr
سرمایش: 7.5 / گرمایش: 9.6 GPM
71
2
4
3
" 3/8

محصولات مشابه