فن کویل لوبوی 1000 ساراول مدل TB-10

SF-TB-10

  • با کابین (روکار)
  • قابلیت اتصال به ترموستات محیطی
  • یکسال گارانتی

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

 فن کویل زمینی بالازن لوبوی ساراول 1000

این سری از فن کویل های ساراول با قابلیت نصب بر روی زمین و روکار (کابین دار) می باشد. دریچه خروج هوا در این مدل از فن کویل های ساراول در بالای دستگاه تعبیه شده است؛ به همین سبب به این دستگاه، فن کویل زمینی بالازن اطلاق می شود. در فن کویل های زمینی بالازن ساراول، مکش از پایین انجام می شود و به سبب سهولت در مسیر جریان هوا، این دستگاه ها دارای پایه زمینی می باشند. این مدل فن کویل ها بصورت کوتاه طراحی شده اند تا برای برخی معماری ها در ساختمان های مسکونی، تجاری و درمانی مناسب تر باشند. فن کویل زمینی بالازن 1000 CFM ساراول مناسب برای استفاده در اتاقی به مساحت 60 الی 70 متر مربع می باشد.

کابین فن کویل های زمینی بالازن ساراول ساخته شده از ورق فولادی با ضخامت 1.25 میلی متر می باشد. عملیات نصب و نگهداری و سرویس فن کویل های زمینی بالازن ساراول از طریق باز نمودن درب جلوی دستگاه انجام می شود. بر روی کابین فن کویل های زمینی بالازن ساراول ابتدا عملیات فسفاته و شستشوی چند مرحله ای انجام شده و سپس با رنگ کوره ای با دوام پوشانیده شده است. قسمت جلوی فن کویل های زمینی بالازن ساراول توسط فوم عایق بندی شده است که علاوه نقش عایق حرارتی، بعنوان عایق صوتی نیز موجب کاهش صدای کارکرد دستگاه در محیط می شود. الکتروموتور پر قدرت و بی صدای مورد استفاده در فن کویل های زمینی بالازن ساراول،سه سرعته می باشد ( دور کند برای زمان استراحت که نیاز به بی صدا کار کردن دستگاه است در نظر گرفته شده است). تشت آب تقطیر فن کویل های ساراول از ورق گالوانیزه ساخته شده و با عایق رطوبتی در مقابل زنگ زدگی مقاوم شده است. کویل دستگاه سه ردیفه و با لوله های مسی 3/8 اینچ بوده و از بهترین و با دوام ترین مواد اولیه تهیه شده است. فیلتر مورد استفاده در فن کویل های زمینی بالازن ساراول، قابل شستشو با قابلیت آسان باز و بسته کردن می باشد. کلیه فن کویل های ساراول دارای یکسال گارنتی از زمان نصب هستند.

فن کویل های ساراول در طرح ها و ظرفیت های متنوع مناسب برای استفاده در واحدهای مسکونی، ساختمان های اداری، هتل ها، بیمارستان ها و ... می باشد (با در نظر گرفتن این نکته که فن کویل به خودی خود قابلیت تولید باد گرم و یا باد سرد را نداشته در صورت تولید آبگرم توسط موتورخانه مرکزی و آب سرد توسط چیلر، دستگاه های فن کویل مبادرت به پرتاب باد گرم و یا سرد می نمایند). با استفاده از فن کویل های ساراول، کنترل مستقل هر اتاق با توجه به دمای مورد نیاز افراد ساکن در آن محیط، انجام می شود.

بنر فن کویل لوبوی 1000 ساراول مدل TB-10

 

فن کویل
SF-TB-10
ساراول
ایران
12 ماه گارانتی
94/85/64
" 3/4
1920*340*300
زمینی
دارد (روکار)
1000
37500 btu/hr
93500 btu/hr
سرمایش: 7.5 / گرمایش: 9.6 GPM
71
2
4
3
" 3/8

محصولات مشابه