حوله خشک کن برقی هافمن

  • 14 لوله 80 * 50 سانتی متر
  • توان 500 وات
  • مناسب حمام حداکثر 7 مترمربع
  • دو سال گارانتی

این مدل تمام شده است

رادیاتور حوله ای برقی هافمن

حوله خشک کن برقی هافمن با ظاهر و شکلی زیبا با توان حرارتی 500 وات، مناسب گرمایش حمام و سرویس های بهداشتی با مساحت حداکثر 7 مترمربع می باشد.حوله خشک کن برقی هافمن ساخته شده از آلیاژ فولاد با ارتفاع 80 و آکس 50 سانتی متر، دارای تعداد 14 لوله می باشد. حوله خشک کن برقی هافمن نظیر سایر رادیاتورهای برقی دارای روغن نسوز بوده که این روغن در تماس با المنت برقی، داغ شده و تولید حرارت در محیط می نماید. حوله خشکن برقی هافمن در برخورد با رطوبت حمام و همچنین پاشش آب، دارای استاندارد IP 44 می باشد. حوله خشک کن برقی هافمن مجهز به ترموستات محیطی از برند ریجا ایتالیا می باشد. این ترموستات علاوه بر قابلیت تنظیم دما در رنج 30 تا 80 درجه سانتی گراد، دارای مد های مختلف نیز می باشد؛ که از آنجمله می توان به حالت اکو اشاره نمود که قابلیت کاهش توان مصرفی رادیاتور از 500 وات به 300 وات را دارد.سایر مد های ترموستات حوله خشک کن برقی هافمن عبارتند از:

علامت ماه: نشانگر استفاده در شب (کارکرد با حداکثر توان)
علامت خورشید: نشانگراستفاده در روز (کارکرد در حالت اقتصادی)
علامت برف: آلارم فریز شدن روغن داخل ترموستات (قابل ذکر است که ترموستات حوله خشک کن برقی هافمن در دمای منفی ۵۰ درجه هم کار می کند)

بنر رادیاتور برقی هافمن

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذیرد.

حوله خشک کن برقی
هافمن
ایران
2 سال گارانتی
رادیاتور برقی
14
50*80
680

عالی

محصولات مشابه