دیگ گالوانیزه 300000 آب بند

976,600,000 ریال

1,028,000,000 ریال

  • بدون نیاز به مبدل حرارتی
  • قابل اتصال به مشعل های گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز
  • دو پاس (یک پاس شعله و یک پاس گردش دود)
  • ظرفیت حرارتی 300،000 kCal/hr
  • 3سال گارانتی

تحویل 10 روز پس از ثبت سفارش

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

دیگ گالوانیزه 300000 آب بند

دیگ های آب گرم ساخته شده از آلیاژ فولاد و یا چدن به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی که در برخورد با آب مخصوصا در حضور کاتالیزور دما دارند، موجب کدر شدن و از بین رفتن شفافیت آب می شود. در نتیجه برای تولید آب گرم بهداشتی با استفاده از این دیگ ها لازم است که از مبدل های حرارتی استفاده شود. در مبدل حرارتی از یک سو آب گرم دیگ وارد شده و از سمت دیگر آب سرد بهداشتی وارد مبدل می شود؛ این دو آب بدون مخلوط شدن با یکدیگر از طریق بدنه مبدل اقدام به تبادل حرارت می کنند. اما آلیاژ گالوانیزه تاثیری در شفافیت آب نداشته و باعث کدر شدن آب نمی شود. بنابراین با استفاده از دیگ های گالوانیزه، نیازی به تهیه مبدل حرارتی نمی باشد. از دیگ های آبگرم گالوانیزه در موتورخانه مرکزی ساختمان ها می توان استفاده نمود. برای تولید آبگرم بهداشتی در ساختمان با استفاده از دیگ آبگرم گالوانیزه، آب شهر همانند آب مدار شوفاژ مستقیم وارد دیگ شده و افزایش دما پیدا می کنند. بنابراین دیگر نیازی به تهیه منبع ذخیره آب گرم دو جداره و یا منبع ذخیره آبگرم کوئل دار نمی باشد. از دیگر موارد استفاده از دیگ های آبگرم گالوانیزه می توان به گرمایش آب استخر اشاره نمود؛ در اینجا نیز آب استخر مستقیم وارد دیگ شده و افزایش دما پیدا می کند و دیگر نیازی به تهیه مبدل های حرارتی پوسته و لوله نمی باشد.

دیگ آب گرم دوپاس

در این نوع از بویلر ها،گاز های ناشی از احتراق مسیر دیگ را دو بار طی می کند و سپس وارد دودکش می شوند. دیگ های 2 پاس به شرط طراحی درست و اصولی، دارای سطح انتقال حرارت مناسبی بوده و بالاترین راندمان کاری و نیز پایین ترین دمای دودکش را داراست.

گراف دیگ گالوانیزه 300000 آب بند

عایق کاری بدنه دیگ گالوانیزه آب بند، از پشم سنگ یا عایق سرامیک می باشد و پوشش نهایی آن ورق استنلس استیل است. تمام خطوط جوش دیگ گالوانیزه آب بند مطابق استاندارد بوده و تحت تست غیر مخرب ( NDT  ) قرار می گیرد. دیگ های آب گرم گالوانیزه تحت آزمون هیدرواستاتیک با فشار کاری 1.5 برابر فشار طراحی قرار می گیرد. جوشکاری قسمتهای تحت فشار دیگ گالوانیزه آب گرم آب بند، به روش SAW ( زیر پودری ) به صورت اتوماتیک انجام می شود که بالاترین کیفیت جوش و یکپارچگی را فراهم می کند. دیگ های گالوانیزه آب گرم دوپاس آب بند دارای فشار کاری 3 بار بوده و توانایی ارائه حداکثر درجه حرارت مجاز آب را دارا میباشد. دیگ های گالوانیزه آبگرم آب بند در ظرفیت های 82،000 الی 110،000 کیلو کالری از ورق با ضخامت 6 میلی متری ساخته شده و در ظرفیت های 130،000 الی 300،000 کیلوکالری از ورق با ضخامت 8 میلی متری ساخته می شود

مشخصات دیگ گالوانیزه 300000 آب بند

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

دیگ گالوانیزه آب گرم
آب بند
ایران
3 سال
گالوانیزه
آبگرم (تا 90 درجه سانتیگراد)
80000 الی 100000
300000
2090*1100*1400
468
970

محصولات مشابه