دستگاه تصفیه آب آکوا الون

aqua eleven

  • 6 مرحله ای
  • قابلیت نصب در زیر سینک
  • یک سال گارانتی طلایی

این مدل تمام شده است

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای AQUA eleven

دستگاه  تصفیه آب خانگی آکوا الون جز یکی از بهترین برندهای موجود در بازار میباشد که به دلیل کوچکی می توان راحت در زیر سینک آشپزخانه نصب کرد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا دارای یک مخزن 12 لیتری میباشد که از بهترین متریال ساخته شده که آنتی باکتریال، نانو، بدون بو و طعم گرفتن در مزه  و ضد جلبک است و مناسب خانواده های تا 6 نفر میباشد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا الون دارای شیربرقی برای جلوگیری از هدر رفتن آب و سوییچ محافظ پمپ جهت افزایش عمر و بهترین عملکرد به صورت کاملا اتوماتیک میباشد.

نحوه عملکرد دستگاه  تصفیه آب خانگی آکوا الون

دستگاه تصفیه آب آکوآ الون دارای 6 مرحله اصلی می باشد که عبارتند از فیلتر الیافی، فیلتر کربن، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال. این دستگاه قابلیت افزودن دو مرحله فیلتراسیون دیگر با فیلترهای UV را دارد که در آن صورت عملا دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای می شود.

 مرحله اول: دارای فیلتر الیافی 5 میکرون از جنس پلی اتیلن فشرده و بهداشتی که در این مرحله گل و لای، شن و ماسه و ذرات معلق قابل رویت موجود در آب گرفته میشود.

مرحله دوم: دارای فیلتر گرانول(کربن فعال) که در این مرحله رنگ و سموم آفات نباتی و مواد شیمیایی، کلرها حذف میشود و باعث شفافیت و بی رنگ شدن آب میگردد.

مرحله سوم: در این مرحله با فیلتر کربن بلاک مراحل پیش تصفیه را انجام داده و مشابه با مراحل 1 و2 به حذف مواد شیمیایی کمک می کند.

مرحله چهارم: این مرحله یکی از مهمترین مراحل بوده که با استفاده از فیلتر پلی پروپیلن فشرده 1 میکرونی مانع ورود و حذف نیترات، میکروب، باکتری، ویروس، فلزات سنگین نیتریت، جیوه، آرسنیک به فیلتر ممبران میشود. الیاف در هم تنیده شده با تکنولوژی پیچیده وجود این فیلتر در تصفیه آب آکوا الون باعث کاهش سختی آب می گردد. فیلتر ممبران ساخته شده از پلی استر پلی سولفون، پلی آمید که با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس، در این مرحله کلیه مواد زاید و آلودگی های آب تا سایز 0/0001 میکرون همچون سرب، مس، باریم، کرم، جیوه، سدیم، کادیم، فلوراید، نیترات، نیتریت، گچ و آهک، آرسنیک را حذف و آبی خالص با TDS مطلوب به دست می آید.

مرحله پنجم: فیلتر پست کربن سبب حذف کلر، مواد شیمیایی و بهبود بخشیدن رنگ، مزه و طعم آب می گردد. این فیلتر نیز مانند فیلتر مرحله دوم از جنس کربن بوده و به صورت کپسول می باشد. از آنجایی که آب پس از ذخیره در مخزن از این فیلتر عبور می کند، چنانچه آب به مدت طولانی در مخزن مانده باشد، ممکن است طعم و بوی آن تغییر پیدا کرده باشد با عبور آب از این فیلتر تغییرات صورت گرفته بهبود می یابد. دانه های کربن موجود در این فیلتر، بو و طعم نامطبوع آب را حذف می کنند و شفافیت قابل ملاحظه ای را برای آب به وجود می آورند. 

مرحله ششم: فیلتر مینرال یا بیوسرامیک از جنس مواد معدنی بوده و جهت حفظ املاح معدنى مفید و املاح مورد نیاز آب مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم، منگنز و بی کربنات ها که برای بدن ضروری و حیاتی است را به آب اضافه میکند و همچنین این مواد معدنی مفید از تصلب شرایین (رسوب و بسته شدن رگ ها) جلوگیرى می نماید و مانع بیمارى هاى کلیوى و سرطان می گردد.

مرحله هفتم:فیلتر یونیزه یا قلیایى (قلیایی کننده) که به فیلتر آلکالاین نیز معروف می باشد جهت تنظیم PH آب، مورد استفاده قرار می گیرد. خاصیت آنتى اکسیدانى این فیلتر باعث می شود که از بیمارى هایی نظیر قند، چربی، بی حالی، مشکلات گوارشى و کلیوى، دیابت و بسیارى از بیمارى هاى دیگر جلوگیرى شود.

مرحله هشتم: در این فیلتر اشعه UV توسط یک لامپ جیوه تولید می‌گردد که برای سلامتی خطری ندارد. فیلتر UV با استفاده از اشعه‌ ماوراء بنفش میکروب‌ها، باکتری‌ها و انواع ویروس‌های عبور کرده از سایر فیلترها را از بین می برد. در این مرحله بیش از ۹۹٫۹۹ درصد موجودات زنده در آب از بین می روند.

دستگاه تصفیه آب آکوا الون

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

دستگاه تصفیه آب
آکوا الون
تایوان
یک سال گارانتی طلایی
13.5
50*40*52
50 گالن
استیل ضد زنگ و پلاستیک
6
مرحله اول فیلتر pp مرحله دوم فیلتر کربن اکتیو گرانول مرحله سوم فیلتر کربن اکتیو بلاک مرحله چهارم ممبران یا فیلتر غشایی RO مرحله پنجم پست کربن مرحله ششم مینرال
فیلترهای پیش تصفیه (شامل مرحله اول، دوم و سوم): شش ماه فیلتر ممبران حدودا 2 سال فیلتر مینرال و پست کربن حدودا 1 سال
1.4
220