داکت اسپلیت اینورتر 36000 سامسونگ

NS100SDXEA / RC100DHXEA

  • سرد و گرم
  • کمپرسور روتاری دارای کیت اینورتر (دور متغیر)
  • گاز مبرد R410a
  • تکفاز
  • دارای قابلیت اتصال به کویل آبگرم
  • 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات (ضمانت نامه سام سرویس)

کولر گازی و اسپلیت  کولر گازی و اسپلیتکولر گازی و اسپلیت کولر گازی و اسپلیت سامسونگ کولر گازی و اسپلیت سامسونگ  

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

اسپلیت کانالی اینورتر 3 تن سامسونگ

داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ با بهرمندی از کمپرسور روتاری مجهز به کیت اینورتر (تغییر دهنده دور موتور) و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد. اسپلیت های کانالی سامسونگ  دارای کمپرسورهای تیپ T1 بوده و برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل مناسب می باشد (مانند تهران و شهرهایی که حداکثر دمای تابستان کمتر از 50 درجه دارند). داکت اسپلیت کم مصرف سامسونگ در ظرفیت 36 هزار تکفاز بوده و مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی با متراژ حداکثر 120 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با متراژ حداکثر 65 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با متراژ حداکثر تا 50 متر مربع می باشد (تمامی متراژهای پیشنهادی برای ارتفاع سقف استاندارد 2.8 متر و شرایط ساختمانی نرمال می باشد. بدیهی است که وجود آیتم هایی مانند پنجره های بزرگ و آفتاب خور، حضور وسایلی که کارکرد آن ها تولید گرما کند، تعداد افراد حاضر در اتاق بیشتر از 4 نفر، و ... باعث تغییر در متراژهای پیشنهادی می شود). کلیه مدل های اسپلیت کانالی سامسونگ دارای ضمانت نامه سام سرویس شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات بوده و به همراه 5 متر لوله رایگان می باشد.

کوچک و سبک

نصب و نگهداری داکت اسپیلت سامسونگ ساده و راحت است. طراحی فوق‌العاده فشرده و کم حجم این دستگاه، حجم و وزن آن را در مقایسه سایر سیستم های تهویه مطبوع کانالی تا 20 درصد کاهش داده‌ است. از این رو نصب و راه‌اندازی آن حتی در فضاهای کوچک بسیار آسان‌تر می‌باشد.

داکت اسپلیت سامسونگ

آسایش بیشتر و کارآیی بهتر با عملکرد خودکار

اسپلیت کانالی سامسونگ با بهرمندی از قابلیت تنظیم خودکار ESP، صرف‌نظر از میزان طول کانال، قادر است به‌خوبی و به صورت خودکار فشار استاتیک خارجی (ESP) را تشخیص داده و سپس بسرعت عملکرد خود را در جهت بهینه‌سازی حجم و فشار هوا و به حداقل رساندن صدا تنظیم کند. با استفاده از ریموت کنترل دستگاه به راحتی می‌توان EPS را تنظیم کرد که این خود باعث کاهش زمان نصب می‌شود.

داکت اسپلیت سامسونگ

دسترسی سه طرفه به یونیت داخلی (هواساز)

اسپلیت های کانالی در محل‌های مختلفی نصب می‌شوند. از این رو برای انجام عملیات سرویس و نگهداری آنها لازم است از جهات مختلف قابل دسترسی باشند. طراحی داکت اسپیلیت سامسونگ به گونه‌ای است که با استفاده از درپوش کشویی با قابلیت جابجایی آسان، دسترسی به آن از سه طرف رو به رو، کنار و پایین ممکن می‌باشد. در نتیجه هر کجا نصب گردد نگهداری آن بسیار راحت‌ است و در وقت و پول شما صرفه‌جویی می‌شود.

داکت اسپلیت سامسونگ

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بازدهی بیشتر

فناوری‌های پیشرفته بکار رفته در داکت اسپیلیت سامسونگ با بازدهی عالی انرژی موجب صرفه‌جویی بشتر در هزینه های مصرف انرژی می شود، ضمن اینکه این فناوری‌ها نسبت راندمان انرژی فصلی (SEER) را در بالاترین سطح جهانی برای دستگاه به همراه داشته است. فن باد گرم (Sirocco Fan) بزرگ آن دارای تیغه‌های آیرودینامیکی است و به همین خاطر با صدای کمتر، هوای بیشتری را تولید می‌کند. میکروکانال های تخت بکار رفته در مبدل حرارتی نیز بهره‌وری فوق‌العاده‌ای داشته و همچنین کمپروسور دوّار دوقلوی BLDC با کمترین میزان لرزش، موجب شده است تا داکت اسپلیت سامسونگ یک دستگاه کم صدا‌تر و مطمئن‌تر باشد.

 داکت اسپلیت سامسونگ

اینورتر دیجیتال

موتور اینورتر دیجیتال سامسونگ کم صداتر و بادوام‌تر است و بازده انرژی بیشتری دارد. برخلاف موتورهای متداول، عملکرد الکتریکی در آن مانع ایجاد اصطکاک شده که این باعث کاهش استهلاک و دوام بیشتر دستگاه می شود.

کمپروسور TBR

کمپروسور دوّار دوقلوی BLDC استفاده شده در داکت اسپلیت سامسونگ، عملکرد ملایم‌تر و قابل اطمینان‌تری را تضمین می‌کند. این کمپروسور لرزش را تا 75 درصد کاهش داده و صدای کمتری نسبت به کمپروسورهای رایج تولید می‌کند. همچنین قابلیت کار در دمای محیطی تا 65 درجه سانتیگراد را  فراهم می‌نماید.

داکت اسپلیت سامسونگ

میکروکانال تخت

بازدهی FME یا FMC (تبخیر‌کننده یا کندانسور میکروکانال تخت) فوق‌العاده‌ بالا است و نسبت به ماشین‌های نوع Fin & Tube (پره‌دار) 30 درصد بازدهی بیشتری دارد. همچنین کانال‌های تخت آن به طراحی بسیار فشرده و سبک داکت اسپلیت سامسونگ که 25 درصد کوچکتر از حد معمول است کمک می‌کند.

داکت اسپلیت سامسونگ

پمپ درین EZ

یک پمپ درین EZ که نصب آن اختیاری است و به سهولت انجام می‌شود مانع بازگشت جریان آب هنگام تخلیه شده و از شیوع باکتریها و میکروبهای بوزا در آب راکد جلوگیری می کند. یونیت داخلی داکت اسپلیت سامسونگ با اتصال به انواع چمچ های درین سازگار می باشد.

داکت اسپلیت سامسونگ

ایزی فیلتر (Easy Filter)

برخلاف فیلترهای رایج که معمولا دسترسی به آنها دشوار می باشد، ایزی فیلتر داکت اسپیلیت سامسونگ بیرون و در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است. بنابراین به‌راحتی می‌توانید آن را خارج کرده، تمیز کنید و مجدداً در جای خود قرار دهید. بدون اینکه نیاز باشد دری را باز کنید یا فیلتر را به سختی بیرون بکشید. همچنین پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک و آلاینده‌های هوازی خطرناک و آلرژی‌زاها را نیز فیلتر می‌کند.

داکت اسپلیت سامسونگ

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

داکت اسپلیت کم مصرف (هواساز)
NS100SDXEA / RC100DHXEA
سامسونگ
چین
5 سال گارانتی کمپرسور + 18 ماه گارانتی قطعات (ضمانت نامه سام سرویس)
سرد و گرم
34100
38200
سرمایش 13.8 / گرمایش 13.5
سرمایش 3120 / گرمایش 3100
1200*360*650
940*998*330
55
72
35/37/39
52/53
1980/2160/2340
سرمایش 15- الی 50+ / گرمایش 20- الی 24+
لوله رفت (مایع) "3.8 / لوله برگشت (گاز) "5.8
افقی 50 / عمودی 30
R410a
روتاری T1 (مناطق معتدل)
دارد (دور متغیر)
220V/50Hz/1Ph
A
3 Ton

محصولات مشابه