جت پمپ جکوزی 15 اسب 4 اینچ بهار پمپ

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

BCM 15/4

  • کانکشن 4 اینچ
  • توان 15 اسب
  • حداکثرهد 35 متر
  • حداکثر دبی 100 متر مکعب در ساعت
  • قابل سفارش با الکتروموتور موتوژن و یا الکتروژن
  • قابل سفارش با پروانه استیل و یا چدن

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

جت پمپ جکوزی 15 اسب 4 اینچ بهار پمپ

جکوزی ها عموما کاربری آب درمانی و ماساژ داشته بنابراین نیاز هست تا در جکوزی ها علاوه بر سیستم گردش آب مربوط به عملیات تصفیه، سیستم تامین فشار آب نیز تعبیه شود که این امر بر عهده جت پمپ جکوزی می باشد. بهار پمپ تولید کننده انواع جت پمپ جکوزی با توان 3 الی 20 اسب و با کانکشن های 2، 3 و 4 اینچ می باشد. برای محاسبه سرانگشتی جت پمپ مورد نیاز، در جکوزی به ازای هر نفر 2 نازل و برای هر نازل بین 0.5 تا 0.75 اسب توان پمپ در نظر گرفته می شود. جنس بدنه جت پمپ های جکوزی بهار پمپ از آلیاژ چدن بوده و پروانه و شفت آن از جنس استیل یا چدن می باشد. بدنه پمپ های با پروانه استیل آبی رنگ و بدنه پمپ های با پروانه چدنی به رنگ طوسی می باشد. کلیه جت پمپ های جکوزی بهار پمپ به همراه سیل مکانیکی ارائه می شود و دارای یکسال گارانتی می باشد.

جت پمپ جکوزی15اسب 4 اینچ بهار پمپ

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

جت پمپ جکوزی
BCM 10/4
بهار پمپ
ایران
یکسال گارانتی
15 اسب
100 متر مکعب در ساعت
35 متر
استیل / چدن
استیل
چدن
4

محصولات مشابه