تصفیه هوا بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i

7770i

  • حداکثر فضای پوشش دهی: 62 متر مربع
  • شاخص CADR بالا
  • دارای تکنولوژی HEPA silent
  • کم مصرف و دوستدار محیط زیست
  • کم صدا
  • دارای ضمانت تهویه نیا
  • مجهز به سنسور هوشمند کنترل آلودگی هوا
  • با صفحه نمایشگر

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

 دستگاه تصفیه هوا بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i

هوای سالم و تمیز اولین و اساسی‌ترین نیاز هر انسان برای یک زندگی سالم است.برخلاف آنچه تصور می‌شود، هوای داخل خانه‌ها و ادارات از هوای بیرون تمیز تر نیست! آلاینده‌های گوناگون، دود حاصل از احتراق در اجاق گاز و آشپزی، نفوذ هوای آلوده بیرون به داخل و ...عواملی هستند که باعث آلودگی هوای داخل و محل زندگی و کار انسان‌ها می‌شوند. یکی از راه‌های نوین مقابله با این آلودگی‌ها استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا برای مصارف خانگی و اداری است. دستگاه‌های تصفیه هوای بلو ایر مدل کلاسیک 205 با تکنولوژی روز و بسیار مدرن با چندین لایه فیلتر هوایی تمیز را برای فضای کار یا استراحت شما فراهم می‌کنند. دستگاه تصفیه هوا بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i برای فضایی با 622 متر مربع مساحت هوای تصفیه شده مناسب را فراهم می کند.

بنر یک - تصفیه هوا بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i

شاخص CADR (Clean Air Delivery Rate) بالا

شاخص CADR (Clean Air Delivery Rate) شاخصی است که برای تعیین میزان هوایی که یک دستگاه تصفیه می‌تواند در یک دقیقه تصفیه کند. این شاخص هر چقدر بالاتر باشد بهتر است. دستگاه‌ تصفیه هوای بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i دستگاهی است که در مقابل مدل‌های هم سایز خود شاخص CADR (Clean Air Delivery Rate) بالایی دارد.

فن‌آوری HEPASILENT

دستگاه‌ تصفیه هوای بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i دارای تکنولوژی HEPAsilent ابداع شده توسط بلو ایر است. در این تکنولوژی از ترکیبی از فیلترهای مکانیکی و الکترواستاتیکی استفاده می‌شوند. فیلتر HEPA استفاده شده در این دستگاه ۹۹.۹۷ درصد از ذرات ریز تا ۰.۱ میکرونی را جذب خود می‌کند. این میزان جذب حتی در پایین‌ترین میزان سرعت فن نیز انجام می‌شود. این فیلتر قارچ‌ها، کپک‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها، گرده گیاهان، موی حیوانات، دوده، بوی پخت و پز و دود سیگار را جذب می‌کند.

بنر دوم - تصفیه هوا بلو ایر مدل هلث پروتکت 7770i

دوستدار محیط زیست

شرکت بلو ایر در ساخت دستگاه تصفیه بلوایر هلث پروتکت 7770i از مواد دوستدار محیط زیست استفاده می‌کند تا در دراز مدت آسیبی برای محیط زیست نباشند.

زیبا، کم صدا و کم مصرف:

دستگاه تصفیه بلو ایر هلث پروتکت 7770i طراحی زیبایی دارد و براحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف با دکورهای مختلف هماهنگ کرد. این دستگاه‌ها بسیار کم مصرف هستند و مصرف آن‌ها برابر یک لامپ است. در طراحی این دستگاه‌ها سعی شده است تا سطح صدا در پایین‌ترین سطح خود نگه داشته شود.

تصفیه هوا
1-1-2800000624458
بلو ایر
چین
۱۸ ماه ضمانت تهویه نیا
435
62
5 مرتبه
55 / 72
9 / 72
2
340*340*855
19.2

محصولات مشابه