پمپ تحت فشار نیم اسب دیزل ساز مدل DM45

DM45

  • مناسب برای استفاده در تک واحد
  • توان: 0.5 HP
  • حداکثر دبی: 3 m³/hr
  • حداکثر هد: 33 m
  • کانکشن: 1 inc

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

پمپ آب خانگی نیم اسب دیزل ساز DM45

پمپ آبرسانی خانگی (پمپ تحت فشار) دیزل ساز مدل DM45 با توان 0.5 اسب، قادر به ایجاد فشار آب تا ارتفاع (هد) حداکثر 40 متر و آبدهی (دبی) 3 متر مکعب در ساعت می باشد . جنس پروانه پمپ تحت فشار نیم اسب دیزل ساز مدل DM45 از جنس برنج بوده و دارای شفت استیل می باشد. همچنین، پمپ آب خانگی نیم اسب دیزل ساز مدل DM45 قابلیت عملکرد با سیال آب تا دمای 90 درجه سانتی گراد را دارد. پمپ آب دیزل سازمدل DM45 مجهز به سنسور حراراتی بوده که در زمان قطعی آب و یا ایجاد گرمای زیاد در موتور بصورت خودکار پمپ را خاموش می کند. پمپ DM45 دارای عملکرد دائم کار بوده و قابلیت کارکرد در زمان طولانی را دارد. این پمپ برای تامین فشار آب یک واحد طراحی شده مناسب برای آبرسانی به واحدهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی تا حداکثر طبقه چهارم می باشد.

نکاتی پیرامون نصب و نگهداری پمپ دیزل ساز DM45

کلیه پمپ های آبرسانی تحت فشار خانگی از تیپ سانتریفیوژ می باشند. بنابراین در راستای افزایش طول عمر پمپ های آبرسانی خانگی بهتر است به صورت افقی و صحیح و در مکان ثابت نصب شوند. همچنین استفاده از شیر صافی در ورودی پمپ جهت جلوگیری از ورود اجسام جامد موجود درآب به داخل پمپ، و نیز استفاده از شیر یکطرفه در خروجی پمپ به منظور پیشگیری از برگشت آب به پمپ، توصیه می گردد.

پمپ تحت فشار نیم اسب دیزل ساز مدل DM45

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پمپ آب خانگی (تحت فشار)
DM45
دیزل ساز
ایران
نیم اسب
3 m³ / hr
40 m
برنج
استیل
چدن
"1
0 تا 90 درجه سانتی گراد
2.3

محصولات مشابه