کویل آبگرم داکت اسپلیت 4 و 5 تن مدل JM3

72,000,000 ریال

JM3

  • مورد تایید شرکت گلدیران قابل استفاده برای داکت اسپلیت های ال جی، مدیا و جی پلاس
  • قابل استفاده برای داکت اسپلیت های 48000 و 60000 BTU/hr
  • دو ردیفه
  • دارای شیر هواگیری اتومات (ایرونت)
  • ابعاد 28 * 121 cm
  • یکسال گارانتی

موجود

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

کویل آبگرم داکت اسپلیت 48000 و 60000

کویل آبگرم داکت اسپلیت مدل JM3 به سفارش شرکت گلدیران تولید شده و قابل استفاده برای برندهای داکت اسپلیت های وارداتی توسط گلدیران (ال جی ، جی پلاس و مدیا) می باشد. این کویل با ابعاد 28 * 120 سانتی متر، مناسب برای داکت اسپلیت های با ظرفیت 48000 و 60000 BTU/hr می باشد. کویل آبگرم داکت اسپلیت مدل JM3 دو ریفه بوده و از لوله های مسی همراه با فین آلومینیومی ساخته شده است.

بیشتر داکت اسپلیت ها با بکارگیری تکنولوژی Heat Pump دارای سیکل گرمایش نیز می باشند. اما بنا به دلایل متعدد، استفاده از سیکل گرمایشی هیت پمپ مقرون به صرفه نمی باشد. از جمله این دلایل می توان به این موارد اشاره نمود: استهلاک بیشتر دستگاه، هزینه بیشتر انرژی، عدم کارایی در دماهای خیلی سرد (مبرد کریستاله شده و دستگاه اصطلاحا Over Loud می شود). لذا برای استفاده از داکت اسپلیت در فصول سرد بعنوان یک سیستم گرمایشی، از کویل آبگرم استفاده می کنند. بدین صورت که با نصب کویل آبگرم در مقابل یونیت داخلی، آبگرم تولید شده توسط پکیج یا موتورخانه مرکزی به سمت کویل آمده، فن یونیت داخلی جریان هوا را از بین کویل آبگرم عبور داده و از این طریق باد گرم تولید می شود. در این روش، یونیت خارجی زیر بار نبوده و از این طریق استهلاک دستگاه کاهش یافته و در هزینه های انرژی نیز صرفه جویی بعمل می آید.

کویل های آبگرم به صورت معمول دو ردیفه می باشد که در موارد خاص می توان از کویل های سه ردیفه نیز استفاده نمود. معمولا ابعاد کویل های آبگرم برای ظرفیت ها و برندهای مختلف متفاوت می باشد.

بنر کویل آبگرم داکت اسپلیت 4 , 5 تن مدل JM3

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.  

کویل آبگرم داکت اسپلیت
JM3
ایران
یکسال
121 * 28
2
مس
آلومینیوم
12

محصولات مشابه