کلر زن خطی استخر هایواتر مدل HW100

19,500,000 ریال

HW100

  • ظرفیت قرص کلر ۲/۵ کیلوگرمی
  • راه اندازی و نصب ساده
  • مناسب برای استخر تا حجم ۵۵ متر مکعب
  • قابل نصب بصورت مستقیم یا بای پس
  • اتصالات ۱/۲ ۱ اینچی

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

کلرزن خطی استخر هایواتر مدل HW100


تمیز و بهداشتی بودن آب استخر مهم ترین ویژگی است که هر مصرف کننده ای از استخر انتظار دارد. به این منظور همواره از مواد ضد عفونی کننده برای تمیز نگه داشتن آب استخر استفاده می شود.کلر بعلت ارزانی و راحتی استفاده، مهم ترین ماده ضد عفونی کننده مورد استفاده در استخر هاست.
کلرزن خطی هایواتر مدل HW100  برای تنظیم کلر در آب استخر استفاده می شود و مقدار مشخصی کلر به آب اضافه می کند و کلر به صورت یکنواخت در تمام آب پخش خواهد شد. قرص های کلر درون دستگاه کلر زن خطی استخر قرار می گیرند و به این ترتیب کلر وارد آب استخر می شود. کلرزن خطی هایواتر مدل HW100 آخرین تجهیزی است که در مدار تصفیه اسخر قرار می گیرد و می توان آن را بصورت مستقیم یا بصورت بای پس نصب کرد. این دستگاه کلرزنی خطی است و برای استخرهای روباز و سر پوشیده تا حجم ۵۵ متر مکعب مناسب است.
کلرزن خطی هایواتر مدل HW100 دارای ظرفیت قرص کلر به میزان ۲/۵ کیلوگرم می باشد. سایز اتصالات آن ۱/۵ اینچ بوده و میزان کلر خروجی به وسیله درجه قابل تنظیم است. کلرزن خطی های واتر مدل HW100 دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. این کلر زن محصولی از کشور چین تحت لیسانس کانادا هستند و کارایی قابل اطمینانی را برای مصرف کننده فراهم می آورند.

بنر - کلر زن خطی استخر هایواتر مدل HW100

کلرزن خطی استخر
HW100
هایواتر
چین تحت لیسانس کانادا
یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
خطی
2/5
205*356
55

محصولات مشابه