پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150

1,453,093,000 ریال

AQUATECH 150

  • تامین گرمایش همزمان استخر، مدار شوفاژ و آب گرم مصرفی
  • ظرفبت حرارتی 146000 کیلو کالری بر ساعت
  • قابل اتصال به مشعل های گازی و گازوئیلی
  • 10سال گارانتی دیگ

تحویل یک هفته پس از ثبت سفارش

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150

پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150 قابلیت تامین گرمایش همزمان استخر،جکوزی،مدار شوفاژ و آب گرم مصرفی را به خوبی دارا می باشد. پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150 قابلیت نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری آسانی داشته و می توان از آن بعنوان جایگزینی مناسب برای موتورخانه در ویلاهای استخر دار که فضای محدودی برای موتورخانه دارند استفاده نمود. تجهیزات کنترلی شامل ترموستات آگوستات و گیج ترمومتر مانومتر در پنل کنترل پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150 تعبیه شده است. همچنین پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150 مجهز به ضد رسوب الکترونیکی بوده و مبدل حرارتی استخری آن از نوع مبدل پوسته ای استیل می باشد. پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150 امکان کار با هر دو مشعل گازسوز و گازوئیل سوز را دارا می باشد. پکیج استخری و شوفاژکار مدل آکواتک 150 قابلیت تامین بار گرمایشی مورد نیاز برای ساختمان با مساحت 100 متر مربع بنا و استخر با حجم 30 متر مکعب را دارا می باشد.

پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150

سایر ویژگی های پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150

پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150 دارای مبدل پوسته اي استیل براي تامین دماي آب استخر در راندمان بالا است. دیگ این پکیج ها از نوع چدن آتش خوار بوده و با 3 پاس حــرارتـــی و مجهـــز به توربولاتور، راندمان بالایی دارد. علاوه بر داشتن انتقال حرارت مناسب مقاومت بســـــیار بالایی در برابر زنگ زدگی و عوامل شیمیایی تاثیرگذار بر سطح را دارا می باشد. آلیاژ مخصــوص چدن بکار رفته در دیگ پکیج های استخری ، شوفاژکار مدل آکواتک 150 ، در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت محیط و مقاومت در برابر میعانات حاصـــل از احتراق بسیار مناسب است.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 88815744-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پکیج گرمایشی استخر
آکواتک 150
شوفاژکار
ایران
10 سال گارانتی دیگ
چندگانه سوز
1040*707*1442
زمینی
150000
1
½
307

محصولات مشابه