پمپ سمنان مدل "½ 1 AA(شفت مستقیم)

81,000,000 ریال

" ½ 1 AA

  • سیرکولاتور خطی
  • بدون واسطه (شفت مستقیم)
  • کانکشن "½ 1 
  • یک سال گارانتی

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

الکترو پمپ خطی سمنان مدل "½  1  AA (شفت مستقیم)

سمنان از معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع پمپ می باشد. این گروه از پمپ های خطی سمنان، تک سرعته می باشد. الکتروپمپ سمنان مدل "½ 1 AA یک پمپ خطی (عمودی) تک فاز با کانکشن "½1 اینچ بوده و اتصال آن به لوله از طریق فلنچ می باشد. پمپ سمنان مدل "½1 AA دارای ماکزیمم توان 1/3 hp، ماکزیمم هد 23 فوت و ماکزیمم دبی 63 گالن در دقیقه می باشد. پمپ سمنان مدل "½1 AA قادر به سیرکولاسیون سیالاتی با دمای 2+ الی 110+ درجه سانتیگراد بوده و جنس پروانه آن از پلی آمید الیاف دار می باشد. حداکثر فشار کاری آن Bar 12 می باشد. کلیه پمپ های سمنان که در سایت فروشگاهی لئو تهویه عرضه می شوند دارای یکسال گارانتی می باشد.

در ادامه، برای انتقال بهتر اطلاعات مندرج در این کاتالوگ آنلاین، لازم است تا به بیان مفاهیم برخی از اصطلاحات رایج در مورد پمپ ها بپردازیم:

پمپ گردش آب (سیرکولاسیون):

circulation به معنی جریان و چرخه می باشد و به پمپ هایی که آب را در یک سیکل یا مدار بسته به گردش درمی آورند در اصطلاح پمپ سیرکولاتور یا پمپ سیرکوله گفته می شود. پمپ های سیرکوله معمولا در مسیر لوله برگشت آب به سمت دیگ نصب می شوند و جریان آب را از سمت رادیاتور ها به سمت دیگ هدایت می کنند؛ از این رو به این نوع پمپ ها، پمپ برگشت نیز گفته می شود.

پمپ خطی (عمودی):

به پمپ هایی که دهانه ورودی و خروجی آن نسبت به یکدیگر در زاویه 180 درجه و در یک خط قرار گرفته باشد پمپ خطی گفته می شود. از آنجا که این نوع پمپ ها معمولا عمود بر لوله نصب می شوند، به آن پمپ عمودی نیز گفته می شود.

پمپ خطیپمپ طبقاتی

پمپ برگشت آبگرم:

برای جلوگیری از اتلاف آب، لوله کشی توزیع آب گرم مصرفی باید دارای لوله برگشت بوده تا آب گرم مصرفی همواره در گردش باشد و دمای آب گرم خروجی به هنگام باز کردن شیرهای برداشت آب، کمتر از دمای مطلوب نباشد. در صورتی که طول خط لوله توزیع آب گرم مصرفی، از آب گرمکن تا دورترین شیر خروجی بیش از 30 متر باشد، باید با کمک لوله برگشت و تعبیه پمپ برگشت، دمای آب گرم مصرفی داخل لوله را حفظ نمود.

پمپ آب گرم:

چنانچه در داخل موتورخانه ساختمان، برای تامین آب گرم بهداشتی از منابع دوجداره یا کوئلدار و یا مبدل های حرارتی  استفاده می شود لازم است برای سیرکولاسیون آب گرم دیگ در آنها از پمپ آب گرم جداگانه ای استفاده شود.

از پمپ های خطی ارس  می توان هم برای سیرکولاسیون رادیاتورها، هم برگشت آب گرم و هم سیرکولاسیون منابع آبگرم و مبدل های حرارتی استفاده نمود.

سایر ویژگی های پمپ خطی سمنان :

  • دینام استاندارد کم مصرف ساخت شرکت الکتروژن
  • مجهز به سنسور حرارتی جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به الکتروموتور
  • محور پمپ آب بندی شده توسط سیل مکانیکی
  • پروانه مقاوم در برابر خوردگی و رسوبات
  • شفت های فولادی ساخته شده از آلیاژ ضد زنگ

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پمپ سیرکولاسیون
"½ 1 AA
سمنان
ایران
یکسال ضمانت
1/3 hp
63 gpm
23 foot
" ½ 1

محصولات مشابه