کفشور استخر ایمکس مدل EM2815C

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

EM2815C

  • از جنس ABS/PVC
  • یکسال گارانتی

کف شور استخر ایماکس مدل EM2815C

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

کف شور استخر ایماکس مدل EM2815C

منظور از کفشور، دریچه است که در کف استخر و در سر راه خروجی تخلیه آب استخر تعبیه می شود. کف شور استخر ایمکس باید متناسب با مکش پمپ و حجم استخر انتخاب شود. در استخرهای با سایز متوسط بهتر است از دو کف شور برای مکش سیرکولاسیون آب استفاده شود. همچنین، کف شور بایستی در قسمت عمیق و با فاصله از دیواره های استخر نصب شود. کفشور استخر ایمکس دارای کاور شبکه ای برای جلوگیری از ورود اجسام بزرگ می باشد. کفشورهای استخری ایمکس از جنس ABS و PVC هستند. کفشور های استخری ایمکس در 8 مدل مختلف، مناسب برای دبی های 115 تا 900 لیتر بر دقیقه می باشد. کلیه مدل های کف شور استخر ایماکس ساخت کشور چین و تحت لیسانس استرالیا بوده و دارای یک سال گارانتی می باشد.

کفشور استخر ایمکس

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

کف شور استخر
EM2815C
ایمکس
چین
یک سال گارانتی

محصولات مشابه