منبع انبساط بسته 300 لیتری 10 بار واتس

130,500,000 ریال

145,000,000 ریال

WAT300.MA

  • منبع انبساط بسته تیوپی
  • 10 بار
  • دارای درجه (گیج)
  • تیوب ایتالیایی SEFA

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

منبع تحت فشار 300 لیتری واتس

منبع انبساط بسته 300 لیتری واتس یک منبع انبساط بسته تحت فشار از برند ترکیه ای واتس WATES است. این منبع انبساط بسته و تحت فشار دارای بالون یا تیوب است. تیوب این منبع انبساط بسته ساخت SEFA ایتالیا است. کیفیت بالای تیوب عمر منبع انبساط بسته را تضمین می کند چرا که خرابی تیوب بر اثر رسوب ذرات ریز و سایر عوامل در منبع محتمل است. همچنین پوسته این منبع دارای کیفیت بالا و رنگ الکتروستاتیک آبی است و مقاومت بالایی در مقابل گرما و رطوبت دارد. منبع انبساط بسته 300 لیتری واتس دارای یکسال گارانتی است. این مدل دارای درجه یا گیج فشار است.

کاربرد منبع انبساط بسته:

منبع انبساط بسته یا منبع تحت فشار دو کاربرد اساسی دارد:

۱- استفاده در سیستم آبرسانی همراه با بوستر پمپ ها: منابع انبساط بسته و یا مخازن تحت فشار، به این دلیل در مسیر جریان سیال به کار گرفته می شوند که باعث جبران کمبود فشار آب شده و گردش آب و تامین فشار مناسب آب را برای بخصوص طبقات بالاتر فراهم نمایند. هر چند پمپ آب خانگی نیز همین عمل را انجام می دهد؛ ولی در صورتی که پمپ به تنهایی در مسیر لوله تعبیه شده باشد، برای هر بار باز و بسته شدن حتی لحظه ای شیر آب، می بایستی پمپ به جریان بیافتد که این امر موجب افزایش هزینه های برق و البته استهلاک پمپ می شود. به همین دلیل مخازن تحت فشار و یا منبع انبساط بسته با قرار گرفتن در مسیر پمپ و تامین فشار مورد نیاز خود از پمپ آب، اقدام به تامین فشار آب ساختمان با همان قدرت و فشار پمپ می کند و از استهلاک پمپ و همینطور هزینه و سر و صدای اضافی جلوگیری می کند. در سیستم های آبرسانی برای انتخاب منبع می توانید از تخمین ۱۵ - ۲۰ لیتر برای هر واحد استفاده کنید.

۲- استفاده در سیستم های گرمایشی و سرمایشی آبی: هنگامی که شما از یک سیکل بسته آبی برای گرمایش یا سرمایش استفاده می کنید، مثلا موتورخانه ای که گرمایش ساختمان را از طریق گردش آب گرم در رادیاتورها ممکن می کند، و یا چیلری که جریان آب سرد را در فن کویل ها برقرار می کند، همواره نیاز به یک منبع انبساط در سیکل سرمایش یا گرمایش دارید. منبع انبساط یک عنصر اساسی در سیکل گرمایش یا سرمایش است که علاوه بر حفظ فشار همیشگی در سیستم، با تغییر حجم، تغییر حجم آب درون سیستم بر اثر تغییر دما را جبران می کند و از آسیب رسیدن به لوله ها و وسایل سرمایشی و گرمایشی جلوگیری می کند. منبع انبساط یک سیستم گرمایشی یا سرمایشی می تواند باز یا بسته تحت فشار باشد. امروزه استفاده از منابع بسته تحت فشار به دلیل مزایای آن ها مرسوم تر است. در سیستم های گرمایشی برای انتخاب منبع بهتر است با در نظر گرفتن ارتفاع ساختمان، دمای آب و حجم آبگیری سیستم طبق یکی از روش های استاندارد حجم منبع مورد نظر را محاسبه کنید. 

انواع منبع انبساط بسته بر اساس ساختار

در داخل منبع انبساط بسته یک قسمت در تماس با آب و یک قسمت خشک وجود دارد که با هوا پر شده است. معمولا این دو قسمت توسط تیوپی لاستیکی از هم جدا شده اند. منابع انبساط بسته در دو مدل بالونی و دیافراگمی موجود می باشند. در مدل بالونی، یک تیوپ لاستیکی به صورت بالون در میان منبع قرار دارد که آب در داخل آن جمع می شود. پر شدن این بالون باعث افزایش فشار هوا در قسمت خشک منبع می شود. همین فشار در زمان نیاز باعث تخلیه آب داخل بالون می شود.

اینفوگرافی 1-منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری واتس

ساختار منابع انبساط بسته دیافراگمی به این صورت می باشد که یک صفحه از جنس تیوپ لاستیکی در میان منبع، قسمت خشک و قسمت در تماس با آب را از یکدیگر جدا می کند.

اینفوگرافی 2 - منبع انبساط بسته درجه دار 300 لیتری واتس

منبع تحت فشار (بسته)
WAT300.MA
واتس
ایران
۱۲ ماه گارانتی
640*1250
انبساط بسته - تیوپی
300
"1/4 1
گالوانیزه
10 bar

محصولات مشابه