مشعل دوگانه سوز مادولار گرم ایران مدل GND 365 M

GND 365 M

  • نوع سوخت: گازوئیل و گاز
  • ظرفیت حرارتی: 1.500.000 الی 6.700.000 کیلوکالری در ساعت
  • یکسال گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

مشعل دوگانه سوز گرم ایران مدل GND 365 M

مشعل های دوگانه سوز مادولار گرم ایران بر اساس نوع کاربرد، دارای تنوع گسترده ای در ظرفیت حرارتی از 3،300،000 الی 11،800،000 کیلو کالری در ساعت می باشد. مشعل های دوگانه سوز مادولار گرم ایران دارای نازل دو مرحله ای  و همچنین دارای تابلو کنترل (شامل کلید فیوز، کنتاکتور، بی متال، رله کنترل، لامپهای سیگنال و تجهیزات مربوطه) می باشند. دمپر مشعل های دوگانه سوز گرم ایران بصورت اتوماتیک می باشد. برق مصرفی الکتروموتور مشعل های دوگانه سوز مادولار گرم ایران سه فاز می باشد. تمامی مشعل های گرم ایران دارای گواهینامه استاندارد ایران بوده و دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نحوه عملکرد مشعل های دوگانه سوز گرم ایران

سیکل گاز:

گاز لازم برای شعله افروزی در این مشعل‌ها پس از عبور از فیلتر گاز، توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها نیز توسط یک دمنده که بر روی محور موتور تعبیه شده تأمین می‌گردد. دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، براساس ظرفیت مشعل بصورت دستی یا اتومات کنترل می شود. جریان گاز پس از عبور از فیلتر با هوای احتراق مخلوط شده و آماده شعله افروزی می شود. اگر فشار هوا یا گاز از حد مجاز کمتر و یا بیشتر شود، سنسورهای فشار به کار رفته در سیستم کنترلی مشعل به وسیله پرشر سوئیچ های هوا و گاز از طریق فرمان رله، مشعل را خاموش می نمایند.

سیکل گازوئیل:

سوخت لازم برای شعله افروزی در این مشعل‌ها پس از عبور از فیلتر گازوئیل، توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها نیز توسط یک دمنده که بر روی محور موتور تعبیه شده تأمین می‌گردد. دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، براساس ظرفیت مشعل بصورت دستی یا اتومات کنترل می شود. جریان گازوئیل پس از عبور از فیلتر با هوای احتراق مخلوط شده و آماده شعله افروزی می شود.



ابعاد ظاهری :

ابعاد مشعل دوگانه سوز مادولار گرم ایران مدل GND 365 M

مشخصات فنی:

مشخصات مشعل دوگانه سوز مادولار گرم ایران مدل GND 365 M

نحوه عملکرد مشعل های دوگانه سوز مادولار گرم ایران

مشعل های مادولیتینگ، مشعل های دارای احتراق پیوسته بوده که در دیگ های با ظرفیت حرارتی بالا یا برای کارهای معین مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع از مشعل ها، تنظیم درجه حرارت اهمیت ویژه ای دارد و ظرفیت مشعل باید به طریق پیوسته تنظیم شود. بدین معنی که تعویض از مرحله احتراق یک به دو و معکوس آن، نباید یکباره انجام گیرد؛ بلکه سوئیچ بین مراحل احتراق یک و دو بایستی به صورت تدریجی انجام شود و در این حین به طور پیوسته در هر لحظه فقط همان قدر سوخت مصرف می شود. از ویژگی های مشعل های مادولار گرم ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از سیستم هوشمند PLC جهت کنترل نسبت سوخت و هوا
  • پایداری بهتر شعله
  • امکان اتصال به سیستم هوشمند BMS و کنترل از راه دور
  • احتراق بهینه تر
  • مصرف سوخت کمتر
  • راندمان بالاتر
  • آلایندگی زیست محیطی کمتر

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

مشعل
GND 365 M
گرم ایران
ایران
یکسال گارانتی + 10 سال خدمات پس از فروش
گازوئیل و گاز
بیش از 5،000،000 کیلو کالری
مدولیتینگ
motogen 18.5 kw -3-2800
satronic tmg 740 land/S LFL 10635
IR MADE 15 KV KV
DUNGS - KROM - HONEWEEL - BRAHMA 1, 1 - 200 MBAR/SLOW OPEN
ROOYA - BRAHMA 1.4" - 24 BAR 8KW
SUNTEC AJ E7/1001 E710G9

محصولات مشابه