مشعل گازوییلی هوفمات مدل SL8MZG

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

SL8MZG

  • مشعل گازوییلی
  • ظرفیت حراراتی  7,000,000 kCal/hr
  • یک سال ضمانت، 10 سال خدمات پس از فروش

تحویل یک هفته پس از ثبت سفارش

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

مشعل گازوییلی هوفمات SL8MZG

مشعل های گازوئیل سوز هوفمات بر اساس نوع کاربرد، دارای تنوع گسترده ای در ظرفیت حرارتی از 100،000 الی 6،000،000 کیلو کالری در ساعت می باشد. مشعل های هوفمات در ظرفیت های بالاتر از 400،000 کیلو کالری دارای نازل دو مرحله ای بوده و در ظرفیت های بالاتر از 700،000 کیلو کالری دارای تابلو کنترل (شامل کلید فیوز، کنتاکتور، بی متال، رله کنترل، لامپهای سیگنال و تجهیزات مربوطه) می باشند. دمپر مشعل های هوفمات در مدل های با ظرفیت کمتر از 600،000 kCal/hr بصورت دستی بوده و در ظرفیت های بالاتر از این، بصورت اتوماتیک می باشد. برق مصرفی الکتروموتور مشعل هوفمات گازوئیلی تا ظرفیت 350 هزار کیلوکالری به صورت تکفاز و از 400 هزار به بالا به سه فاز می باشد. تمامی مشعل های هوفمات دارای گواهینامه استاندارد ایران بوده و دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نحوه عملکرد مشعل های گازوئیلی هوفمات

اجزای اصلی مشعل های گازوئیلی هوفمات به شرح زیر می باشد:

الکتروموتور: عامل حرکت پمپ و بادزن است و از نوع آسنکرون با روتور القایی قفس سنجابی است.

بادزن (فن یا پروانه): بادزن مشعل ها از نوع گریز از مرکز (سانتریفوژ) است که بر روی محور موتور نصب می گردد. پروانه با حرکت موتور به حرکت در می آید و ذرات هوای بین پره ها را همراه فن به چرخش در می آورد. در اثر نیروی گریز از مرکز، هوا از لبه ی پره ها به داخل محفظه ی حلزونی شکل پرتاب می شود و به طرف محفظه احتراق هدایت می گردد. در اثر خارج شدن ذرات هوای بین پره ها، فشار بین آنها کاهش یافته و یک خلا نسبی در بین پره ها ایجاد می گردد. در نتیجه هوای موجود در مرکز بادزن به سمت پره ها حرکت می کند و به دنبال آن هوای خارج وارد پروانه می گردد. برای کنترل مقدار هوای بادزن در دهانه ی مکش آن یک دمپر قرار می دهند که تنظیم آن در مشعل های کوچک به صورت دستی و ثابت است ولی در مشعل های بزرگ به وسیله ی یک موتور کنترل شده که متناسب با مقدار سوخت کم و زیاد می شود .

پمپ گازوئیل : معمولا پمپ گازوئیل را در مشعل های فشار قوی به صورت دوار و یا چرخ دنده ای به صورت یک یا دو طبقه می سازند.

شیر برقی (شیر مغناطیسی): معمولا در مسیر عبور سوخت از پمپ به طرف نازل یک شیر برقی قرار می دهند تا در زمان خاموش بودن مشعل از نشت گازوئیل به داخل محفظه احتراق جلوگیری کند.

کوپلینگ: قطعه ای است که حرکت الکتروموتور را به پمپ منتقل می کند و معمولا از جنس پلاستیک است. در این قطعه یک لقی جزئی بین محور الکتروموتور و پمپ ایجاد می شود تا در لحظه ی راه اندازی اینرسی پمپ روی الکتروموتور نباشد و الکتروموتور راحت تر بتواند به حرکت در آید. در صورت گریپاژ کردن پمپ معمولا کوپلینگ می شکند و موتور هرز می شود. در نتیجه الکتروموتور از خطر سوختن محفوظ می ماند.

نازل : قطعه ای  است که گازوئیل را به صورت پودر به مقدار معین با چرخش با زاویه معین به شکل مشخص و به صورت تصفیه شده به داخل دیگ می پاشد. نازل ها تحت یکی از چهار زاویه ی 30 ، 45 ، 60 و 80 درجه سوخت را به داخل محفظه احتراق می پاشند که زاویه ی کم برای اطاقک احتراق عمیق و زاویه ی زیاد برای اطاقک احتراق کم عمق مناسب است.

تراس جرقه یک ترانسفورماتور جرقه باید ولتاژ خیلی زیادی را تولید کند تا باعث ایجاد قوس الکتریکی بین دو الکترود شود.

الکترودهای جرقه: الکترودهای جرقه از جنس فولاد ضد زنگ ( استیل ) و با روپوش چینی هستند. محل نصب الکترود ها در بالا و جلوی نازل است. همین که سوخت پودر شده ی در حال چرخش از نازل خارج شود با هوای متلاطم عبور کرده از شعله پخش کن مخلوط می شود؛ این مخلوط توسط جرقه ی بین سر الکترودها مشتعل می گردد.

شعله پخش کن: قطعه ای است که سر راه ورود هوا به محفظه احتراق قرار می گیرد و آن را خلاف جهت چرخش سوخت به چرخش در می آورد تا باعث اختلاط هرچه بهتر سوخت و هوا گردد.


چشم الکتریکی: نوعی مقاومتی الکتریکی است که بر اثر تابش نور به آن مقدار مقاومتش کم می شود و بالعکس. از این خاصیت برای کنترل شعله در مشعل های گازوئیلی و بعضی مشعل های گازی استفاده می شود.
بدنه ی مشعل: بدنه ی اغلب مشعل های گازوئیلی و گازی از نوع چدن ریخته گری است که قطعات مختلف مشعل بر روی آن نصب می گردد.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

مشعل
SL8MZ
هوفمات
ایران
12 ماه گارانتی + 10 سال خدمات پس از فروش
گازوئیل
بیش از 5،000،000 کیلو کالری

محصولات مشابه