جاروی هیدرولیک استخر هایواتر مدل HW3250

106,590,000 ریال

112,200,000 ریال

HW3250

  • جاروی هیدرولیک
  • بدون نیاز به پمپ کمکی
  • با ظرفیت ۴.۵ متر مکعب در ساعت
  • سبک
  • دارای ۱۰ شلنگ ۱ متری

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

جاروی استخر هیدرولیک Hiwater مدل HW3250


حفظ بهداشت محیط استخر اولین و مهمترین عاملی است که برای سلامتی شناگران الزامی است. هیچ کس دوست ندارد در استخری شنا کند که در ظاهر و نگاه اولیه تمیز دیده نشود. از این رو همواره نیاز است تا یک جاروی استخر با دوام و مناسب در دسترس باشد. جاروی استخر هیدرولیک هایواتر مدل HW3250 جارویی پر قدرت است که املاح، جلبک و سایر آلودگی ها را از کف استخر و دیواره ها پاک می‌کند. هایواتر تولید کننده ای معتبر در زمینه تجهیزات استخر است. برای ایجاد محیطی ایده ال در استخرها وجود برخی لوازم جانبی مثل جاروها الزامی است. این وسایل گرچه ساده بنظر می رسند اما کیفیت و ماندگاری آن‌ها می تواند نقش مهمی در ایجاد آسایش و بهبود کیفیت محیط استخر داشته باشد.

عدم نیاز به نگهداری:


جاروی استخر هایواتر مدل HW3250 یک جاروی هیدرولیک و با ظرفیت 4/5 متر مکعب در ساعت است. این جارو دارای ۱۰ قطعه شیلنگ یک متری است که می توان آن ها را به یکدیگر متصل کرد. یک اپراتور بدون نیاز به پمپ کمکی می تواند به تمیز کردن استخر بپردازد. عدم نیاز به پمپ کمکی باعث می شود این جارو کم ترین نیاز به نگهداری را داشته باشد.

حداکثر پاکیزگی:


جاروی استخر هیدرولیک هایواتر مدل HW3250 مجهز به برس‌های شستشوی قدرتمندی است که انواع آلودگی ها و حتی زباله های بزرگ را از بین می برد و در نهایت حداکثر پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد.

سبک:


جاروی استخر هیدرولیک هایواتر مدل HW3250 بسیار سبک است و کاربری ساده ای دارد. با توجه به قدرت مکش بالای جارو،‌ کار نظافت استخر در زمانی کوتاه به پایان خواهد رسید.


جاروی هیدرولیک استخر هایواتر
HW3250
چین

محصولات مشابه