پمپ گازوئیل مشعل

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

  • در برندهای دانگز، سانتک، برهما
  • قابل استفاده برای انواع مشعل های گازوئیل سوز

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

پمپ گازوئیل مشعل

پمپ گازوئیل به کار رفته در مشعل گازوئیل سوز از نوع فشار مثبت بوده و دارای ساختمان چرخ دنده‌ای است. بر روی پمپ یک مسیر برای ورود گازوئیل به پمپ و یک مسیر برای برگشت گازوئیل اضافی وجود دارد.از آن جایی که این پمپ‌ها از نوع فشار مثبت می‌باشند، مسیر برگشت گازوئیل اضافی، جهت محافظت پمپ از آسیب دیدگی به هنگام تنظیم گازوئیل خروجی برای آن‌ها پیش بینی شده است.بر روی بدنه پمپ دو عدد پیچ قرار دارد که در کنار یکی حرف P و در کنار دیگری حرف V نوشته شده است، P برای نصب فشار سنج و کنترل فشار خروجی پمپ ( برای پمپ‌های گازوئیل در مشعل‌ها حدود ۷ بار ) و دومی پیچ هواگیری می‌باشد.همچنین یک پیچ تنظیم گازوئیل که معمولا دو سو می‌باشد در قسمت روبروی محل خروج گازوئیل به سمت شیر برقی قرار دارد.معمولاً پمپ گازوئیل مشعلهای فشار قوی به صورت دوار و یا چرخ دنده ای است که میتواند یک طبقه یا دو طبقه ساخته شود طرز کار پمپ گازوئیل به این صورت است که سوخت گازوئیل پس از عبور از یک صافی استکانی روی لوله تغذیه مشعل وارد پمپ دوار شده و تحت فشار قرار میگیرد، سپس به طرف تنظیم کننده فشار رفته و بسته به فشاری که پیچ تنظیم فشار به فنر وارد می نماید، مقداری از آن به طرف نازل رفته و مابقی به مخزن سوخت بازمیگردد.

پمپ گازوئیل مشعل

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پمپ گازوئیل مشعل

محصولات مشابه