یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76

838,518,360 ریال

911,433,000 ریال

AVA76UXCSRH168

  • طراحی باریک و فشرده
  • عملکرد بی صدا
  • یونیت طراحی شده برای ورود تماما هوای تازه
  • قابلیت نصب در فضاهای مختلف
  • فیلتر ضد گرد و غبار
  • نصب آسان، امکان درین از هر دو سمت

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس AVA76

برای درک بهتر این سیستم یک سیستم معمولی اسپیلت را در نظر بگیرید، در حالت معمول باید برای هر فضا یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی در نظر گرفت. اما در سیستم مولتی اسپیلت VRF چندین فضا یا یونیت داخلی توسط یک یونیت خارجی پوشش داده می‌شوند. در طراحی سیستم های تهویه مطبوع برای فضا های اداری و عمومی در نظر گرفتن هوای تازه الزامی است. ورود هوای تازه کیفیت هوا را بهبود می بخشد و میزان اکسیژن و دی اکسید کربن فضا را تنظیم می کند. همچنین از پخش و گسترش بیماری ها جلوگیری می کند. ظرفیت حرارتی یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76 برابر 22.4 kW است. ظرفت حرارتی مورد نیاز این یونیت با توجه به کاربری فضا، میزان هوای تازه مورد نیاز و شرایط آب و هوایی تعیین خواهد شد. در سیستم‌های VRF بر خلاف سیستم‌های اسپیلت عادی، شیر انبساطی در یونیت داخلی قرار دارد و این به این معنا که تمام سرمایش در محل یونیت داخلی انجام می‌شود و هیچ هدر رفتی در مسیر لوله‌کشی وجود ندارد. یونیت داخلی هوای تازه سقفی کانالی هایسنس مدل AVA76 کم صدا و با طراحی فشرده و قابل نصب در انواع معماری و با در نظر گرفتن حداقل سقف کاذب مورد نیاز است. با توجه به قابلیت درین از هر دو سو، نصب آسان و به هر شکلی ممکن است. همچنین امکان نصب پمپ تخلیه روی خود یونیت وجود دارد.

تامین هوای تازه با همان سیستم تهویه مطبوع

با استفاده از یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76 می توان هوای تازه مورد نیاز در فضا را ابتدا گرم یا سرد کرد و سپس وارد فضا نمود. به این ترتیب علاوه بر تامین هوای تازه فضا بار بیش از اندازه ای روی سایر یونیت ها وارد نمی شود و دمای محیط در حد مطلوب باقی می ماند.

تامین هوای تازه - یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76

امکان لوله کشی با متراژ بالا

امکان لوله کشی با متراژ بالا بین یونیت های داخلی و خارجی تا اختلاف ارتفاع حداکثر ۹۰ متر (در کارکردهای عادی ۵۰ متر) نصب این سیستم را آسان و منعطف می کند.

لوله کشی -یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76

مدل های متنوع

سیستم مرکزی VRF هایسنس مدل های داخلی بسیار متنوعی را فراهم می آورد. هم اکنون هایسنس ۱۲ مدل و در مجموع ۱۰۰ ظرفیت مختلف را ارایه می کند.

مدل های متنوع -یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76

فلوسوییچ درین

یونیت داخلی دیواری VRF هایسنس مجهز به فلوسوییچ درین است تا درصورت بروز هرگونه مشکل در سیستم درین از آسیب رسیدن به دکور داخلی فضا جلوگیری کند.

فلوسوییچ - یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76

یونیت داخلی هوای تازه VRF هایسنس مدل AVA76
AVA76UXCSRH168
هایسنس
چین
18 ماه ضمانت قطعات
490
486*1270*1069
97
45
1680
لوله رفت (مایع) 9.5 mm/ لوله برگشت (گاز) 19.1 mm
220/50/1
220
76500
یونیت هوای تازه
22.4
21.9

محصولات مشابه