سختی گیر مغناطیسی 6 اینچ آکوا

130,000,000 ریال

  • قابل استفاده برای موتورخانه و چیلر
  • اتصالات فلنچی

سختی گیر مغناظیسی آکوا

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رسوب گیر مغناظیسی 6 اینچ آکوا

سختی گیر مغناطیسی قطعه ای است که با ایجاد میدان مغناطیسی، باعث یونیزه شدن املاح موجود در آب شده و از طریق نیروی دافعه حاصل از بارهای الکتریکی هم نام، مانع از رسوب املاح بر روی جدار داخلی لوله ها و صفحات مبدل ها و اواپراتورها می شود. سختی گیر مغناطیسی آکوا قابل استفاده در موتورخانه و مدار چیلر برای جلوگیری از تشکیل رسوب در منابع ، مبدل ها و اواپراتور میباشد. نوع اتصال سختی گیر مغناظیسی 6 اینچ آکوا، فلنچی می باشد. 

رسوب گیر مغناظیسی 6 اینچ آکوا

بدنه سختی گیر مغناطیسی آکوا ساخته شده از آلیاژ استنلس استیل بوده که مقاومت زیاد در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رسوب و فشار کار بالا دارد. فشار کاری سختی گیرهای مغناطیسی آکوآ در تمامی سایزها، 16 bar می باشد. سختیگیرهای مغناطیسی آکوا در دسته رسوب زداهای مغناطیسی دائم کار می باشد که برای ایجاد میدان مغناطیسی نیازی به منبع تغذیه ندارد. این میدان مغناطیسی فقط در قسمت داخلی سختی گیر ایجاد می شود و قسمت خارجی آن فاقد میدان مغناطیسی می باشد. مکانیسم عمل سختی گیرهای مغناطیسی آکوا به گونه ای می باشد که نیازی به افزودن هیچ ماده شیمیایی جهت رسوب زدایی نداشته بنابراین سختیگیرهای مغناطیسی آکوا به محیط زیست صدمه ای وارد  نمی کند و از آنجا که هیچ تغییری در ترکیب آب ایجاد نمی کند، در سر راه لوله کشی آب آشامیدنی نیز می تواند نصب شده و قابل شرب است. سختیگیرهای مغناطیسی آکوا با توجه به ابعاد کوچکی که دارد به راحتی بر روی انواع لوله قابل نصب است نیاز به هیچ عملیات نگهداری و سرویس دوره ای ندارد. کلیه سختیگرهای مغناطیسی آکوا دارای یکسال گارانتی بدنه می باشد.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

سختی گیر مغناظیسی 6 اینچ
آکوا
یک سال گارانتی
مغناطیسی
فلنچی
6

محصولات مشابه