سختی گیر مغناطیسی 1/2 2 اینچ HTM

45,600,000 ریال

48,000,000 ریال

  • اتصالات رزوه ای
  • قابل استفاده در کاربردهای خانگی و صنعتی
  • نصب آسان
  • بدون نیاز به برق و باتری

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رسوب گیر مغناظیسی 1/2 2 اینچ HTM

رسوب گرفتن یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هر سیستم آبی رخ بدهد. ذرات و مواد معدنی که اصطلاحا باعث سختی آب می شوند در فرآیندهای گوناگون به یکدیگر و به سایر اجسام می چسبند. رسوب گرفتن ممکن است در لوله ها و سایر وسایل مثل مبدل های حرارتی ، بویلرها و چیلرها و ... رخ دهد. عدم انتقال حرارت مناسب در مبدل ها، کاهش دبی یا جریان در سیستم، رسوب گیری پره ها و اختلال در عملکرد پمپ ها از جمله مشکلاتی است که ممکن است در هر سیستمی رخ دهد.

اثر ضد رسوب - سختی گیر مغناطیسی 1/2 2 اینچ HTM

در سختی گیر مغناطیسی 1/2 2 اینچ رزوه ای  HTM  اســاس تصفيــه الکترونيکــي عبــارت اســت از ايجــاد ميـدان انـرژي نوسـاني بـا اسـتفاده از امـواج راديويـي با دامنه کم، مولکولهــاي آب را بــه ارتعــاش در مــي‌آورد.  با عبــور آب از ميــان ميــدان انرژي‌هــاي نوسانی، در سـاختار بلـوري و منظـم کلسـيم و منيزيـم تغيير ايجـاد ميشـود و کلسـيت بـه آراگونيـت تبديـل ميشــود. آراگونيــت، گونــه‌اي از کربنــات کلســيم اسـت کـه در محلـول بـه حالـت معلـق باقـي مي‌مانـد و بــه ســطح لوله‌هــا و مخــازن نمي‌چســبد.
سختی گیر مغناطیسی 1/2 2 اینچ رزوه ای  HTM را می توان در کاربردهای مختلفی به کار برد. سیستم های گرمایشی و بویلرها، سیستم های سرمایشی و چیلرها، انواع مبدل های حرارتی، سیستم های آب مصرفی و انواع استخرها، صنایع شیمیایی  کاغذ سازی و صنایع شستشوی خوردو از جمله نمونه های این کاربردهاست.

اثر مگنتی - سختی گیر مغناطیسی 1/2 2 اینچ HTM

سختی گیر مغناطیسی 1/2 2 اینچ
HTM
ایران
یک سال گارانتی
مغناطیسی
رزوه دنده ای
½ 2

محصولات مشابه