حوله خشک کن آلومینیومی 14 لول 80*35 ایران رویال

6,000,000 ریال

royal-14-35-80

  • آلومینیومی
  • سفید
  • آکس 350 میلی متر
  • 5 سال گارانتی تعویض

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

رادیاتور حوله ای 14 لول 80*35 ایران رویال

حوله خشک کن آلومینیومی ایران رویال دارای آکس استاندارد 50 سانتی متر و مدل سفارشی آن دارای آکس 35 سانتی متر می باشد. ( آکس به فاصله مرکز دو لوله ورودی و خروجی رادیاتور اطلاق می شود). رادیاتورهای حوله ای ایران رویال با قالب ریختگری پروفیلی تولید شده و سپس پره ها توسط چسب آهن به لوله های رفت و برگشت رادیاتور متصل می شوند؛ و در نهایت در بلوک های 10 ، 14 و 18 لوله تولید شده و به بازار عرضه می شود. رادیاتورهای حوله ای ایران رویال در آکس 35 سانتیمتر دارای ارتفاع های 60 و 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع 60 سانت دارای مدل 10 لوله بوده و ارتفاع 80 سانت دارای مدل های 14 و 18 لوله می باشد.

بنر حوله خشک کن آلومینیومی 14 لول 80*35 ایران رویال

رادیاتورهای حوله ای ایران رویال همگی به رنگ سفید می باشد. رادیاتور های حمامی ایران رویال طی سه مرحله و با استفاده از رنگ های پودری اپوکسی، رنگ آمیزی شده و در نهایت جهت تثبیت و نشست کامل رنگ بر روی بدنه فلزی رادیاتور، در داخل کوره قرار می گیرند. معمولا برای حمام ها و سرویس های با مساحت کمتر از 3 متر از حوله خشک کن 10 لوله، تا 4 متر از حوله خشک کن 14 لوله و برای حمام های بزرگتر از 4 متر از حوله خشک کن 18 الی 22 لوله استفاده می شود. رادیاتورهای حوله ای ایران رویال قابلیت کار با هر دو سیستم موتورخانه مرکزی و پکیج گرمایشی را دارا بوده و همچنین امکان نصب شیرهای ترموستاتیک را نیز دارد. حوله خشک کن آلومینیومی ایران رویال دارای بازدهی گرمایشی بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، طراحی ظریف و سبک و نیز اشغال حداقل فضا می باشد.

کلیه رادیاتورهای حوله ای ایران رویال دارای 5 سال ضمانت تعویض می باشد. در داخل بسته بندی هر بلوک رادیاتور حوله خشک کن ایران رویال ، بست دیواری به همراه درپوش کورکن و درپوش هواگیری نیز ارائه می شود و از آنجا که کانکشن اتصال این مدل رادیاتور ها ½ می باشد، نیازی به استفاده از درپوش ماسوره تبدیلی نداشته و شیرهای رفت و برگشت مستقیم به خود رادیاتور متصل می شوند. بنابراین شما پس از تهیه رادیاتورهای حوله ای ایران رویال ، برای نصب این رادیاتورها تنها یک دست شیر رفت و برگشت احتیاج دارید.

لوازم حوله خشک کن آلومینیومی 14 لول 80*35 ایران رویال

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

رادیاتور حمام
ایران رویال
ایران
5 سال گارانتی تعویض
حوله خشک کن
800*350
2.46
350

محصولات مشابه