ترموستات گرمایش از کف کلایماست مدل CLX 4002

CLX 4002

  • دارای نمایشگر بزرگ
  • ترموستات اتاقی (محیطی)
  • مخصوص گرمایش از کف
  • دقت بالا
  • نصب راحت

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

ترموستات کلایماست مدل CLX 4002

سری CLX ترموستاتی با طراحی پیشرو مدرن است و تمام نیازهای شما در یک طراحی معماری مدرن را پوشش می‌دهد. همه این‌ها فقط در ۱۲ میلی‌متر ضخامت برای اتصال به دیوار. تمام امکانات و قابلیت‌های یک ترموستات اتاقی در کوچکترین و باریک‌ترین ترموستاتی تا کنون طراحی شده است، گنجانده شده. ابعاد 92 در 80 میلی‌متری ترموستات این امکان را به شما می‌دهد تا در طراحی معماری آن را با اکثریت قریب به اتفاق کلیدها و پریزها بصورت هماهنگ و یکپارچه روی دیوار کار کنید. این مدل در حالت سرمایش قابلیت اتصال به کنتاکت کمپرسور را داراست. همچنین در حالت گرمایش برای کویل آب گرم بدون شیر برقی مناسب است.

مخصوص گرمایش از کف

ترموستات CLX 4002 مخصوص سیستم گرمایش از کف طراحی شده است و قابلیت کنترل یک لوپ را داراست.

راحتی در استفاده

منوهای کاربردی و ساده شما را در مراحل تنظیم ترموستات یاری می‌دهد. تمام اطلاعات و گام‌های لازم در این سری از ترموستات‌ها به سادگی قابل مشاهده هستند.

نمایش همزمان دمای اتاق و دمای دلخواه

برخلاف بسیاری از ترموستات‌ها که فقط قابلیت نمایش دمای دلخواه یا دمای فعلی اتاق را دارا هستند، ترموستات کلایماست CLX 4002 دمای فعلی اتاق و دمای دلخواه تنظیم شده را به طور همزمان نمایش می‌دهد.

قابلیت برنامه‌ریزی ۷ روزه

مقدار قابل توجهی از انرژی صرفه‌جویی خواهد شد اگر دمای اتاق را در هنگام خواب یا ساعات کاری که افراد در خانه حضور ندارند را در زمستان کمی پایین‌تر و در تابستان کمی بالاتر در نظر گرفت. ترموستات کلایماست مدل CLX 4002 بطور اتوماتیک این دما را به میزان دلخواه شما برمی‌گرداند زمانی که شما از خواب برمی‌خیزید یا از کار به منزل باز می‌گردید. این قابلیت همچنین قابلیتی ایده‌ال برای فضاهای اداری است چرا که زمان محدودی برای تهویه مطبوع فضا لازم است.

ترموستات گرمایش از کف
CLX 4002
کلایماست
چین
12 ماه گارانتی تعمیر
220V / 50 - 60 Hz / 1 Ph
82*90*12
سفید
گرمایش از کف
دیجیتال
0 تا 70 درجه سانتی گراد
0.1 درجه سانتی گراد

محصولات مشابه