اسکیمر استخر هایواتر مدل HWS1096

16,000,000 ریال

HWS1096

  • یکپارچه و مقاوم
  • دهانه مربعی و شکل کشیده
  • مقاوم در برابر کلر و ازن و ...
  • ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش
  • بالا بردن کیفیت آب و عمر سیستم تصفیه
  • جلوگیری از مسدود شدن لوله ها

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

اسکیمر استخر هایواتر مدل HWS1096

اسکیمر بر خلاف تصور نقش مهمی در سیستم فیلتراسیون و در نهایت بهداشت و تمیزی یک استخر دارد. وظیفه اسکیمر جمع آوری آب های سطحی و آلودگی های آن و برگشت آب به سیستم فلتراسیون است. استفاده از اسکیمرها در استخرهای بدون سرریز ضروری است. اسکیمر اجسام شناور، حشرات مرده، برگ ها، چربی بدن شناگران و هر جیزی که قابلیت ته نشین نشدن را داراست را جمع آوری و وارد سیستم فیلتراسیون می کند تا بعد از گند زدایی و فیلتراسیون دواره به استخر برگردد و در مواقعی نیز راهی فاضلاب شود. همچنین اسکمیر باعث می شود آب به لبه استخر نرسیده و سرریز نشود.
اسکیمر استخر هایواتر مدل HWS1096 دارای بدنه یکپارچه و در نتیجه آب بدی بسیار بالاست و تا ۲۵ سال می تواند بدون مشکل در سیستم فیلتراسیون استخر کار کند. اسکیمر استخر هایواتر مدل HWS1096 بسیار مقاوم در برابر انبساط و انقباض هایی است که در طول استفاده از آن ممکن است پیش بیاید. همچنین بدنه کشیده و دهانه مربع مستطیل آن از هدر رفت آب جلوگیری می کند.
اسکیمر استخر Hiwater مدل HWS1096 قابل استفاده در جکوزی ها نیز هست و دارای قابلیت کنترل سطح آب است. این اسکیمرها وزن مناسب 2 کیلوگرم را دارا هستند و اتصالات آن ها 1/2 -1 اینچ است. اسکیمرهای استخر هایواتر دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش هستند.


بنر - اسکیمر استخر هایواتر مدل HWS1096

اسکیمر استخر
HWS1096
هایواتر
چین
یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات
240*170*325 و ابعاد دهانه 160*140

محصولات مشابه